|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ben er, en waar is iedereen nu??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Het is een gelul van jewelste daaro!!! Probeer eens een andere server? |
|
Gezellig. |
|
Het is er retedruk nu! |
|
rete zijn niet druk Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
nu is het leeg |
|
cannot join channel +r idee waarom dat zo is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
geen idee eigenlijk |
|
quote: niet dat ik weet |
|
quote: Je hoeft je helemaal niet te registreren. Probeer eens een andere undernet server? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
je kan er nu op! :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ok, ik ga het nog eens proberen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
het werkt nu wel als het goed is |
|
Het kostte ff wat moeite, maar nu heb ik mijn mIRC zo geconfigureerd dat ik tegelijkertijd op Undernet en IRCnet zit. Wel zo handig! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: gewoon 2 maal mIRC openen? lol. zo doe ik het gewoon "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je hebt in het Options-scherm een optie 'New server window'. Hiermee kan je een dus een nieuw scherm openen waar je op een andere server in kan loggen. In het ene scherm log je in op Undernet en in het andere op IRCnet. Op die manier kun je in dezelfde instantie van mIRC toch overal bij. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat is bij mirc pas vanaf 6.0 beschikbaar. |
|
quote: Dan download je de laatste versie toch ff... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
tis op IRC drukker dan hier |
|
quote: Ik ben daar veel te leeg voor, anders kwam ik ook wel es vaker op #ZM zwetsen... |
|
^ |
|
Zit ik in de goeie kanaal als AltMazter de host is? |
|
*schop* |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |