|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er gisteren ook eens geweest. Dat was alweer zo'n 4 maanden geleden dat ik daar wel es zat. |
|
"ik zit heir al 8 maanden" MUHAHAHAHAHA ik al 4 jaar, ass Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: uh.. da kan nie |
|
Ik zal nog eens kijken of er iemand is. EDIT: Druk zat, maar niemand kan meer een woord uitbrengen? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-06-2002 21:21] |
|
Het is vrij druk... McDoom Avondmist (damien) Bint(meister) Blubber Fire en... jij? o ja dit zijn de mensen die wat zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 09-06-2002 0:43] |
|
ik zal het weer ff downloaden en dan zal ik ook na een half jaar ofzo weer terugkeren Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Warempel, er zitten zowaar mensen op het kanaal, maar iedereen houdt z'n mond geloof ik... |
|
en nu zit er niemand |
|
Wel? Ik zit er nog steeds, op Undernet. |
|
quote:Mirc?? |
|
Yep... |
|
ik zit er maar het lijkt of er nieman dis |
|
Raar dude! Misschien moet je een andere server proberen. |
|
*schop* De laatste keren dat ik er was en het druk was, was het er best gezellig. ik verveel me ook gewoon een beetje. |
|
Ik zal eens kijken. Vaak is het idd gewoon zaaddodend saai, maja. |
|
Nu is het te doen. |
|
Tenminste, als je geen last van peren hebt. Want dan gaat je verbinding out. |
|
Slechtheid snapt geloof ik nog geen ruk van zijn peertjes. |
|
quote: Nee idd, maar ik ben IRC n00b en digibeet in het algemeen, dus leg ff uit. |
|
waarom vertelt nouw niemand hoe die server heet? He man nice shot! |
|
server: iedere undernet server kanaal: zwaremetalen oftewel: /join #zwaremetalen |
|
chat.planet.nl is undernet en daar staat ie dus nie.... maar lama kheb em al... He man nice shot! |
|
Kom, wie heeft zin? |
|
ben onderweg I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |