|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja... Wolversveen is momenteel bezig om enkele black metal nummers te vereeuwigen voor het eerste album, met de titel: Onder de Nevelkrust. We hebben al veel nummers afgeschreven maar omdat we nogal ver uit elkaar leven nemen het geheel over een lange periode op, met het voordeel dat ik zelf een thuisstudio bezit om het geheel vast te leggen. Onder de Nevelkrust nieuwe opnames Rood Zand [algemeen Wolversveen topic] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-09-2005 15:22] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hmmm iedereen is nog aan het uitbuiken van de feestdagen zekers Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het heeft wel wat. Muziek is best gaaf, maar de productie is wat storend vind ik ... maar het is een ruwe mix, kan dus nog wel beter worden! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:moet nog wat aan geschaaft worden, trouwens er zitten ook synth partijen door het nummer die bijna wegvallen op dit moment Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Het moet zijn: "Wat is Nevelkrust" Over de veenlanden van Wolfersveen (wolfersveen is een gebied waar ik en mijn kompaan vaak komen en waar ik ben opgegroeit, een gebied vol bos, veen en waar veel verhalen en mythen over bestaan) hangt vaak en dan vooral 's ochtends een nevel, een soort van nevel wat je wel kent van een weiland... maar dat moet je je dan voorstellen over het "Wolfersveen", als je er nog nooit bent geweest is dat misschien moeilijk, maar probeer je een gebied voor te stellen wat een erg donkere sfeer uitademt. Krust is een soort van woord wat bij ons tweeën is ontstaan om te spreken over bepaalde zaken, en het woord "Krust" heeft wel meerdere betekenissen maar hier wordt het gebruikt om de viezigheid, de vuilheid aan te duiden... dat betekent Krust dus hier. "Onder de Nevelkrust" betekent dat wij van Wolversveen geheel onder de Nevelkrust verkeren... De viezige Nevel van Wolfersveen heeft ons en onze muziek te pakken. p.s. Het gebied heet Wolfersveen, maar wij noemen ons Wolversveen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Edit: ruwe mix is vervangen door een voorlopige mix... hier zijn de synths beter te horen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ah nu hoor ik de synths idd, kleedt het wel wat aan. |
|
als je maar niet bekender wordt dan CHD haha |
|
Wolversveen heeft weer een nummer opgenomen, en bij deze biedt ik een mp3 aan van dat nummer... leef u uit Bloedbomen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-01-2004 18:41] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wel grappig hoor. Best apart/origineel, maar het doet me niet echt veel ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Klinkt wel lekker ja, maar ook weer niet geweldig |
|
Gave mp3! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Idd "wel aardig hoor", en een eigen stijl. Maar het klinkt een beetje onverschillig, vrijblijvend. |
|
quote: quote: Er ligt materiaal voor een kompleet album... zo nu en dan nemen we er een op... ben blij dat er wolversveen liefhebbers bijkomen . Op dit moment zit het nummer "Druppeldauw" in de bouwsteigers, met een zwaar kerkorgel middenstuk... als het af is post ik wel een mp3. [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-01-2004 23:57] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
I love it |
|
Humanator had geen webspace meer, dus heb ik Onder de Nevelkrust hier ge-upload: Onder de Nevelkrust (mp3) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik ben benieuwd, laat het weten als je de cd uitbrengt! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-01-2004 12:35] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: In de eerste post is nu het nummer te downen met een veel betere gitaarsound, deze mag je dus overslaan (hij mag er af "). [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-04-2004 0:35] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
rot·zooi (de ~) 1 [inf.] waardeloze rommel 2 bende |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: klinkt best aardig Je moeder. |
|
quote: check deze: Bloedbomen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 24-01-2004 18:23] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nieuwtje: ex-forummer Mörke (gebant) gaat een solo inspelen (gitaar dus) op een nummer, ik ga hem proberen komende week in de studio te krijgen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hahahahahaha... dat moet ik horen (no offence lieve mörke) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |