|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ik hoop aanwezig te zijn |
|
Ik kom, naar aller waarschijnlijkheid, samen met snagger. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Even kijken wat de portemonnee wil.. changed to 'ouwe' |
|
Heersch! Skyforger, die wil ik zeker zien "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
dag ervoor skyforger in frontline gent dacht ik. Es leuk tijdens de examens In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Skyforger is wel oke... kweenie of ik ga:S |
|
Ik ben aanwezig! |
|
Ik anders ook. |
|
Ik ook, en Vikky gaat mij mee, of 'ie nou wilt of niet. Ik, Wil Schuurman |
|
Nou goh, ik sta al te popelen sinds Michiel dit ooit liet weten. |
|
quote:Lees 't topic poser Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hallo, ik heb een vraagje: Weet iemand misschien ook hoe laat het afgelopen is?? Ik ben namelijk meer dan 4 uur onderweg met het O.V. en ben bang dat ik het niet red om de laatste bus naar huis te halen. Handig om te weten is ook wanneer de bussen uit Bladel naar Eindhoven rijden, en hoe lang de rijstijs hiervan is! Ik hoop op een reactie, alvast bedankt !! Hopelijk tot zondag 1 februari |
|
Hey Freya, de laatste bus naar Eindhoven is makkelijk te halen. (moet ik ook hebben) Op zondag zorgen ze iig ervoor dat alle optredens op tijd zijn afgelopen. Rond negen uur. Laatste bus gaat iets voor 0:00u weg. |
|
Dankjewel, maar ik moet om 23.45 in Apeldoorn zijn om de laatste bus naar het gehuchtje waar ik heen te kunnen halen ... Dan zou ik al om 20.00 uit Bladel moeten vertrekken, zou ik veel missen? |
|
Ik denk het wel. Denk dat Skyforger een uur speelt. Heb je geen kennissen in grote steden waar je kan overnachten? |
|
Uhm, jawel maar ik moet maandag al weer heel vroeg op school zijn --> tentamen Maar als het al om 16.00 begint?? Als ik veel ga missen heeft het denk ik geen zin om te komen |
|
Tja, veel meer kan ik niet voor je doen dan. Mail anders degene die dat allemaal regelt --> Ga hier naar toe: http://www.krijg-aids-en-sterf.nl/herrieavond/contact.htm en mail Poggwyd. |
|
Bedankt voor de moeite |
|
En anders iemand met een auto heel lief aankijken |
|
Ja ben ik nu aan het regelen hahaha, het gaat wel goed komen denk ik... anders gewoon om 20.28 ervandoor moet ook kunnen.] Heb geen zin om het te missen namelijk |
|
zo, het is bijna zo ver *kuch* ... heb er zin in ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ff mezelf verbeteren: ik ben aanwezig |
|
Ik ga op het laatste moment toch niet |
|
ik ga samen met Rensykdom "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |