![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry dude! ![]() Die "pit" kwam ineens out of nowhere dus ik werd ook maar alle kanten op gesmeten terwijl ik juist eruit probeerde te lopen. ![]() |
|
quote: Ej, Pazzop was er eerst, en toen die huizen pas... enne eigen volk... juist ja! ![]() |
|
was een heerschende avond.. nu zit ik met een kater op school door dat klote dommelsch ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Jeps, was weer geslaagd, evenals de Erotische Entertainment bar in Eindhoven Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:brute vette heersch was dat ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het was gezellig en goed moet ik zeggen, misschien een beetje teveel ![]() ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: Je had trouwens gelijk Michiel; (zei ik toch?) wie de n**k gaat nou staan "pitten" tijdens Skyforger? ![]() Kneuzen. Was trouwens erg gezellig zoals altijd in de Pazz, relaxt dat Cirith-Michel mij een ritje zuruck aanbood. ...en nu op naar 4-4-4!!! ![]() ![]() |
|
Was weer zoals gewoonlijk een vette avond in de pazzop ![]() Hehe, heb ook weer mijn onderschrift waar gemaakt ![]() Alleen een beetje jammer dat de conducteur op de terug weg zei dat we op station in Driebergen-Zeist waren, maar toen die weg reed (en ik er dus nog in zat) bleek dat er toch wel verdacht veel bordjes Utrecht Centraal op Driebergen-Zeist stonden ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-02-2004 12:19] ![]() |
|
quote: vergeet je niet iemand ![]() ![]() |
|
quote: Hey, ik heb jou WEER niet gezien ![]() ![]() |
|
ik was er toch wel echt hoor volgende keer kom ik wel ff buurten ofzo ![]() |
|
daags ervoor was Skyforger ook erg ![]() ![]() ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: hehe hij ziet kleine meisjes altijd over het hoofd ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: inderdaad 4-4-4 ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Voetballen doe je met z'n elven en niet met z'n twaalven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: wie dan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-02-2004 14:32] ![]() |
|
quote:Jammer, leuk uitzicht ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: *kuch* 04 Demoncy, Krieg en Abazagorath Pazzop, Bladel *kuch* I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: GOH! Dat meen je niet?!?!?! Ik dacht ECHT dat jullie over voetbal tactiek hadden. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
was erg leuke middag/avond.heb alleen gruwelijk staan ergeren aan Trimonium,dacht dat ze nooit zouden beginnen met spelen. ![]() |
|
quote: je ken nie wetuh ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: inderdaad... de soundcheck duurde 2x zo lang als het optreden ![]() ![]() |
|
"t was idd gezellig. Jammer dat menhir zo kort speelde Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
quote: Je kunt als je wil alle bands wel met elkaar vergelijken, maar Judas Iscariot coveren vind ik een absurd vergaande vergelijking. Wat ik ken van Judas Iscariot klinkt veel grimmiger/kwaadaardiger dan Trimonium. JI zou niet in deze package gepast hebben, Trimonium wel. En bij Dommelsch heb ik juist nooit last van een kater, heerschbier! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |