|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry dude! Die "pit" kwam ineens out of nowhere dus ik werd ook maar alle kanten op gesmeten terwijl ik juist eruit probeerde te lopen. |
|
quote: Ej, Pazzop was er eerst, en toen die huizen pas... enne eigen volk... juist ja! |
|
was een heerschende avond.. nu zit ik met een kater op school door dat klote dommelsch "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Jeps, was weer geslaagd, evenals de Erotische Entertainment bar in Eindhoven Ik, Wil Schuurman |
|
quote:brute vette heersch was dat Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het was gezellig en goed moet ik zeggen, misschien een beetje teveel tjes gedronken, de helft ervan ligt ergens in bus en trein-prullenbakken en nu moet ik nog met een kater een college gaan volgen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Je had trouwens gelijk Michiel; (zei ik toch?) wie de n**k gaat nou staan "pitten" tijdens Skyforger? Kneuzen. Was trouwens erg gezellig zoals altijd in de Pazz, relaxt dat Cirith-Michel mij een ritje zuruck aanbood. ...en nu op naar 4-4-4!!! |
|
Was weer zoals gewoonlijk een vette avond in de pazzop Hehe, heb ook weer mijn onderschrift waar gemaakt Alleen een beetje jammer dat de conducteur op de terug weg zei dat we op station in Driebergen-Zeist waren, maar toen die weg reed (en ik er dus nog in zat) bleek dat er toch wel verdacht veel bordjes Utrecht Centraal op Driebergen-Zeist stonden , met de nachtbus van Amsterdam CS naar Utrecht toen maar geweest [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-02-2004 12:19] |
|
quote: vergeet je niet iemand |
|
quote: Hey, ik heb jou WEER niet gezien |
|
ik was er toch wel echt hoor volgende keer kom ik wel ff buurten ofzo |
|
daags ervoor was Skyforger ook erg !!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: hehe hij ziet kleine meisjes altijd over het hoofd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: inderdaad 4-4-4 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Voetballen doe je met z'n elven en niet met z'n twaalven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wie dan? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-02-2004 14:32] |
|
quote:Jammer, leuk uitzicht Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: *kuch* 04 Demoncy, Krieg en Abazagorath Pazzop, Bladel *kuch* I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: GOH! Dat meen je niet?!?!?! Ik dacht ECHT dat jullie over voetbal tactiek hadden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
was erg leuke middag/avond.heb alleen gruwelijk staan ergeren aan Trimonium,dacht dat ze nooit zouden beginnen met spelen. |
|
quote: je ken nie wetuh I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: inderdaad... de soundcheck duurde 2x zo lang als het optreden |
|
"t was idd gezellig. Jammer dat menhir zo kort speelde Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Je kunt als je wil alle bands wel met elkaar vergelijken, maar Judas Iscariot coveren vind ik een absurd vergaande vergelijking. Wat ik ken van Judas Iscariot klinkt veel grimmiger/kwaadaardiger dan Trimonium. JI zou niet in deze package gepast hebben, Trimonium wel. En bij Dommelsch heb ik juist nooit last van een kater, heerschbier! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |