IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Skyforger - 01 Februari 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-02-2004 0:41 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

was een goed optreden idd,,... verbaasde me wel over hoe slyforger in bladel in een woonwijk terrecht komt maar goed.

Skyforger was vet, die zanger heescht. Die band er voor, menhir vond ik ook wel erg leuk klinken. Al met al.,.. een goeie metal avond !...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-02-2004 1:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 0:39 schreef Rensykdom het volgende:
... skyfoger nog kleine pit gehad waarin ik van mike ( mbmarduk ) een klap op mn neus kreeg (net wat ik nodig had om wakker te worden )...

Sorry dude!
Die "pit" kwam ineens out of nowhere dus ik werd ook maar alle kanten op gesmeten terwijl ik juist eruit probeerde te lopen.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 02-02-2004 1:59 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 0:41 schreef DaVinz het volgende:
was een goed optreden idd,,... verbaasde me wel over hoe slyforger in bladel in een woonwijk terrecht komt maar goed.

Ej,
Pazzop was er eerst, en toen die huizen pas... enne eigen volk... juist ja!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-02-2004 8:52 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

was een heerschende avond.. nu zit ik met een kater op school door dat klote dommelsch

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-02-2004 10:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jeps, was weer geslaagd, evenals de Erotische Entertainment bar in Eindhoven

Ik, Wil Schuurman

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 10:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:47 schreef Snagger het volgende:
Jeps, was weer geslaagd, evenals de Erotische Entertainment bar in Eindhoven
brute vette heersch was dat

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-02-2004 11:53 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Het was gezellig en goed moet ik zeggen, misschien een beetje teveel tjes gedronken, de helft ervan ligt ergens in bus en trein-prullenbakken en nu moet ik nog met een kater een college gaan volgen!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-02-2004 11:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 1:59 schreef Poggwyd het volgende:
Ej,
Pazzop was er eerst, en toen die huizen pas... enne eigen volk... juist ja!

Je had trouwens gelijk Michiel; (zei ik toch?) wie de n**k gaat nou staan "pitten" tijdens Skyforger?
Kneuzen.

Was trouwens erg gezellig zoals altijd in de Pazz, relaxt dat Cirith-Michel mij een ritje zuruck aanbood.
...en nu op naar 4-4-4!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-02-2004 12:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Was weer zoals gewoonlijk een vette avond in de pazzop
Hehe, heb ook weer mijn onderschrift waar gemaakt

Alleen een beetje jammer dat de conducteur op de terug weg zei dat we op station in Driebergen-Zeist waren, maar toen die weg reed (en ik er dus nog in zat) bleek dat er toch wel verdacht veel bordjes Utrecht Centraal op Driebergen-Zeist stonden , met de nachtbus van Amsterdam CS naar Utrecht toen maar geweest

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-02-2004 12:19]

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 02-02-2004 13:11 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
toen met de bus tegrug gegaan waarbij ik opgescheept zat met ene tormented soul (help!!! , nah just kiddin was wel grappig )

vergeet je niet iemand

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-02-2004 13:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 13:11 schreef Butcher of the Soul het volgende:
vergeet je niet iemand

Hey, ik heb jou WEER niet gezien

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 02-02-2004 13:15 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik was er toch wel echt hoor
volgende keer kom ik wel ff buurten ofzo

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-02-2004 13:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

daags ervoor was Skyforger ook erg !!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-02-2004 13:31 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 13:11 schreef Butcher of the Soul het volgende:
vergeet je niet iemand

hehe hij ziet kleine meisjes altijd over het hoofd

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-02-2004 14:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:57 schreef MBMarduk het volgende:
...

inderdaad 4-4-4

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 14:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:57 schreef MBMarduk het volgende:

Voetballen doe je met z'n elven en niet met z'n twaalven.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-02-2004 14:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
vergeet je niet iemand

wie dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-02-2004 14:32]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 14:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 13:13 schreef MBMarduk het volgende:
Hey, ik heb jou WEER niet gezien

Jammer, leuk uitzicht

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-02-2004 14:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:28 schreef Chelman het volgende:
Voetballen doe je met z'n elven en niet met z'n twaalven.

*kuch* 04 Demoncy, Krieg en Abazagorath
Pazzop, Bladel
*kuch*

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 14:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:37 schreef DaVinz het volgende:
*kuch* 04 Demoncy, Krieg en Abazagorath
Pazzop, Bladel
*kuch*

GOH! Dat meen je niet?!?!?! Ik dacht ECHT dat jullie over voetbal tactiek hadden.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

shagratha
Usericon van shagratha
Posted 02-02-2004 14:42 by shagratha Wijzig reactieProfiel van shagrathaQuote dit berichthttp://www.metalinthepicture.tk

was erg leuke middag/avond.heb alleen gruwelijk staan ergeren aan Trimonium,dacht dat ze nooit zouden beginnen met spelen.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-02-2004 14:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:38 schreef Chelman het volgende:
GOH! Dat meen je niet?!?!?! Ik dacht ECHT dat jullie over voetbal tactiek hadden.

je ken nie wetuh

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-02-2004 14:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:42 schreef shagratha het volgende:
was erg leuke middag/avond.heb alleen gruwelijk staan ergeren aan Trimonium,dacht dat ze nooit zouden beginnen met spelen.

inderdaad... de soundcheck duurde 2x zo lang als het optreden

TyrWulf
Wulf
Usericon van TyrWulf
Posted 02-02-2004 15:27 by TyrWulf Wijzig reactieProfiel van TyrWulfQuote dit bericht

"t was idd gezellig.
Jammer dat menhir zo kort speelde

Intolerance And W.A.R Against The Modern World.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-02-2004 15:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
dan eindelijk daar dan komt dat kut timonium (kunnen ze eigenlijk ook nog wat anders dan soundchekcen en judas iscariot coveren ? )

Je kunt als je wil alle bands wel met elkaar vergelijken, maar Judas Iscariot coveren vind ik een absurd vergaande vergelijking. Wat ik ken van Judas Iscariot klinkt veel grimmiger/kwaadaardiger dan Trimonium. JI zou niet in deze package gepast hebben, Trimonium wel.

En bij Dommelsch heb ik juist nooit last van een kater, heerschbier!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com