IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Skyforger - 01 Februari 2004 Volgende pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 16-01-2004 18:47 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

ZATERDAG 31 Januari:

Saté Herrieavond met DJ komkommerman + gratis Saté...

(gratis entree natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-01-2004 19:32]

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 16-01-2004 19:23 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 16-01-2004 20:58 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik hoop aanwezig te zijn

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2004 20:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik kom, naar aller waarschijnlijkheid, samen met snagger.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 16-01-2004 23:38 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Even kijken wat de portemonnee wil..

changed to 'ouwe'

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 17-01-2004 0:33 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Heersch! Skyforger, die wil ik zeker zien

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 17-01-2004 1:51 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

dag ervoor skyforger in frontline gent dacht ik. Es leuk tijdens de examens

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-01-2004 12:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Skyforger is wel oke... kweenie of ik ga:S

valfar
Usericon van valfar
Posted 17-01-2004 12:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben aanwezig!

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 18-01-2004 17:42 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

Ik anders ook.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-01-2004 17:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ook, en Vikky gaat mij mee, of 'ie nou wilt of niet.

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-01-2004 18:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou goh, ik sta al te popelen sinds Michiel dit ooit liet weten.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2004 18:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 17:59 schreef Snagger het volgende:
Ik ook, en Vikky gaat mij mee, of 'ie nou wilt of niet.
Lees 't topic poser

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 19-01-2004 16:50 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Hallo, ik heb een vraagje:

Weet iemand misschien ook hoe laat het afgelopen is?? Ik ben namelijk meer dan 4 uur onderweg met het O.V. en ben bang dat ik het niet red om de laatste bus naar huis te halen. Handig om te weten is ook wanneer de bussen uit Bladel naar Eindhoven rijden, en hoe lang de rijstijs hiervan is! Ik hoop op een reactie, alvast bedankt !!

Hopelijk tot zondag 1 februari

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 17:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey Freya, de laatste bus naar Eindhoven is makkelijk te halen. (moet ik ook hebben)
Op zondag zorgen ze iig ervoor dat alle optredens op tijd zijn afgelopen.
Rond negen uur.
Laatste bus gaat iets voor 0:00u weg.

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 19-01-2004 20:31 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Dankjewel, maar ik moet om 23.45 in Apeldoorn zijn om de laatste bus naar het gehuchtje waar ik heen te kunnen halen ... Dan zou ik al om 20.00 uit Bladel moeten vertrekken, zou ik veel missen?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 20:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik denk het wel. Denk dat Skyforger een uur speelt. Heb je geen kennissen in grote steden waar je kan overnachten?

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 19-01-2004 20:48 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Uhm, jawel maar ik moet maandag al weer heel vroeg op school zijn --> tentamen
Maar als het al om 16.00 begint?? Als ik veel ga missen heeft het denk ik geen zin om te komen

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 20:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja, veel meer kan ik niet voor je doen dan.
Mail anders degene die dat allemaal regelt -->
Ga hier naar toe:
http://www.krijg-aids-en-sterf.nl/herrieavond/contact.htm
en mail Poggwyd.

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 19-01-2004 21:00 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Bedankt voor de moeite

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 21:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

En anders iemand met een auto heel lief aankijken

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 19-01-2004 21:18 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Ja ben ik nu aan het regelen hahaha, het gaat wel goed komen denk ik... anders gewoon om 20.28 ervandoor moet ook kunnen.]

Heb geen zin om het te missen namelijk

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-01-2004 18:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zo, het is bijna zo ver *kuch* ... heb er zin in !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-01-2004 19:05 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 20:58 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik hoop aanwezig te zijn

ff mezelf verbeteren:
ik ben aanwezig

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-01-2004 20:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ga op het laatste moment toch niet

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-01-2004 21:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik ga samen met Rensykdom

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com