IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Skyforger - 01 Februari 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-02-2004 15:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

daarom dronk ik de hele avond Palm Dobbel

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-02-2004 16:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:31 schreef TNightmare het volgende:
Je kunt als je wil alle bands wel met elkaar vergelijken, maar Judas Iscariot coveren vind ik een absurd vergaande vergelijking. Wat ik ken van Judas Iscariot klinkt veel grimmiger/kwaadaardiger dan Trimonium. JI zou niet in deze package gepast hebben, Trimonium wel.

En bij Dommelsch heb ik juist nooit last van een kater, heerschbier!

Volledig mee eens.

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 02-02-2004 16:11 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 0:39 schreef Rensykdom het volgende:
gelukkig nog meer metal heads tegen gekomen en met zn 4-en een taxi genomen)

he he goed geregeld ja, wiens idee was het eigenlijk ?

Het was gezellig, veel volk en naderhand redelijk wat brakness.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-02-2004 16:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:53 schreef DecomposingBitch het volgende:
Het was gezellig en goed moet ik zeggen, misschien een beetje teveel tjes gedronken, de helft ervan ligt ergens in bus en trein-prullenbakken en nu moet ik nog met een kater een college gaan volgen!

Zat jij niet ook om half 10 in de bus terug naar Eindhoven toevallig?

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-02-2004 16:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:

nee dommelsch is klotebier waar je een kater van krijgt..
van kwaliteitbier zoals HJ en lekkere belgische bieren heb ik nog nooit een kater gehad

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-02-2004 16:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 16:57 schreef Digerdoden het volgende:
van kwaliteitbier zoals HJ en lekkere belgische bieren heb ik nog nooit een kater gehad

Maar daar noem je ook wat .

HJ, Limburgsche weelde uit Arcen!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-02-2004 17:13 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik was idd die persoon die in de bus zat te kotsen naar Eindhoven om half 10... Shit ik ben herkend...

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 02-02-2004 17:13]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Hemelbos
Den Aardtmann op den Vuurtopberg
Usericon van Hemelbos
Posted 02-02-2004 17:30 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

Ik weet niet of dit mag gevraagd mag worden: heeft iemand Em Pee Drie van Menhir? Ik heb deze band nog nooit gehoord namelijk.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 02-02-2004 17:32 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:57 schreef MBMarduk het volgende:...en nu op naar 4-4-4!!!

Laten we vooral 20-03-04 niet vergeten:

MORTEM (PERU) + PENTACLE (NL) + t.b.a.

The second coming of the Peruan Warlords!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-02-2004 17:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Achter de bar... met die bril... was dat nu een man of een vrouw :S

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 02-02-2004 18:02 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 17:51 schreef Tormented soul het volgende:
Achter de bar... met die bril... was dat nu een man of een vrouw :S

ha ha ! Er stonden geloof ik wel meerdere brilpersonen achter de bar, maar het waren geen vrouwen.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-02-2004 19:03 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 2 februari 2004 16:11 schreef Burghuzahlka het volgende:
he he goed geregeld ja, wiens idee was het eigenlijk ?

Het was gezellig, veel volk en naderhand redelijk wat brakness.

was idee van die koos gast

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 19:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 17:30 schreef Hemelbos het volgende:
Ik weet niet of dit mag gevraagd mag worden: heeft iemand Em Pee Drie van Menhir? Ik heb deze band nog nooit gehoord namelijk.
Downen is gay, bestel die laatste cd maar mooi bij de displeased of the large

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hemelbos
Usericon van Hemelbos
Posted 02-02-2004 19:04 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

Heb net wat nummers gehoord van Menhir. Waren zij live goed of viel dat wel mee? Ik vind het erg goed klinken

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 19:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:04 schreef Hemelbos het volgende:
Heb net wat nummers gehoord van Menhir. Waren zij live goed of viel dat wel mee? Ik vind het erg goed klinken
Waren zeer ok maar veel te kort.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-02-2004 19:09 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Je kunt als je wil alle bands wel met elkaar vergelijken, maar Judas Iscariot coveren vind ik een absurd vergaande vergelijking. Wat ik ken van Judas Iscariot klinkt veel grimmiger/kwaadaardiger dan Trimonium. JI zou niet in deze package gepast hebben, Trimonium wel.

ik hoor ze toch echt nummers van judas spelen of de albums die ik van judas heb zijn eigenlik trimonium nummers ? pff lijkt me toch echt sterk

Hemelbos
Usericon van Hemelbos
Posted 02-02-2004 19:21 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:05 schreef kwelgeest het volgende:
Waren zeer ok maar veel te kort.

Moet er niet een Middeleeuwse sfeer hebben opgetreden bij hun optreden? Ik vind dat ze toch een zo'n sfeer maken met hun combinatie van volksinstrumenten.

Menhir heersht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 19:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:21 schreef Hemelbos het volgende:
Moet er niet een Middeleeuwse sfeer hebben opgetreden bij hun optreden? Ik vind dat ze toch een zo'n sfeer maken met hun combinatie van volksinstrumenten.

Menhir heersht
Ik ken wel muziek met meer een middeleeuwse sfeer maar de sfeer was goed

Hemelbos
Usericon van Hemelbos
Posted 02-02-2004 19:31 by Hemelbos Wijzig reactieProfiel van HemelbosQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:27 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken wel muziek met meer een middeleeuwse sfeer maar de sfeer was goed

Nog meer Middeleeuwse sfeer? Waar kun je trouwens cd's kopen van Menhir?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2004 19:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:03 schreef kwelgeest het volgende:
Downen is gay, bestel die laatste cd maar mooi bij de displeased of the large

Voor echt een middeleeuwse sfeer check dan tumulus, weinig metal meer in bepaalde nummers hoor.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-02-2004 19:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 17:30 schreef Hemelbos het volgende:

http://www.ziuwari.de

Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 02-02-2004 19:50 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 17:32 schreef Poggwyd het volgende:
Laten we vooral 20-03-04 niet vergeten:

MORTEM (PERU) + PENTACLE (NL) + t.b.a.

The second coming of the Peruan Warlords!

Word een zwaar heersende avond denk ik zo.

Don't forget the ancient feeling.........It still rules.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 02-02-2004 21:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Absoluut,

Het Alcoholpreventie-straatteam mag van mij ook best vaker komen testen, hahaha...

2,12 promile is niet gek voor mijn doen...
En Coos was de grote winnaar met zijn 3,82

De mijne komt ingelijst boven mijn bed.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-02-2004 21:30 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, Koos de grote winnaar, dat was wel een goeie, kijken of ie dat dit weekend weer haalt

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-02-2004 21:33 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:50 schreef Alexcinerator het volgende:
Word een zwaar heersende avond denk ik zo.

Zeker, ouwe komt ook kijken bij dit feestje

changed to 'ouwe'

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com