IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Skyforger - 01 Februari 2004 Vorige pagina
Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 02-02-2004 22:47 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

Het schijnt dat er gister gefilmd is door 6pack en zullen die beelden een dezer dagen worden uitgezonden (op 6pack dus).

[Dit bericht is gewijzigd door Burghuzahlka op 02-02-2004 22:48]

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 02-02-2004 22:48 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Dat lijkt me sterk, maargoed

Burghuzahlka
Posted 02-02-2004 22:50 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 22:48 schreef Poggwyd het volgende:
Dat lijkt me sterk, maargoed

ja pff, daar kwam een of andere gast van aardschok mee aanzetten

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-02-2004 0:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 19:09 schreef Rensykdom het volgende:
ik hoor ze toch echt nummers van judas spelen of de albums die ik van judas heb zijn eigenlik trimonium nummers ? pff lijkt me toch echt sterk

Lijkt me beiden heel sterk. Had je meer op als ik op dat tijdstip?

Ongeveer de helft van de gespeelde nummers was afkomstig van "Blow the Horns", en de andere helft klonk ook typisch als Trimonium.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 03-02-2004 9:23 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Nog iemand een suis in zijn oren? Heb de hele avond naast een opgeblazen box gestaan en volgens mij is tijdens het opblazen van die box mijn oor enigzins mee gegeaan Maar zeer geslaagd allemaal iig. Menhir was TE kort (why?!?) maar Skyforger was wel zeer vermakelijk

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 03-02-2004 9:24 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 2 februari 2004 17:32 schreef Poggwyd het volgende:
Laten we vooral 20-03-04 niet vergeten:

MORTEM (PERU) + PENTACLE (NL) + t.b.a.

The second coming of the Peruan Warlords!

Hopelijk komen die ook naar Belgiƫ... ?

Je kan me de bout hachelen!

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 03-02-2004 11:23 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Hahaha dat meen je niet 6-pack?
Wij kwamen die gast van 6-pack tegen in de trein en hij vroeg ons waar we heen gingen enzo omdat we bier met hoorns bij ons hadden...
dus wij hem uitleggen over het concert waar we heen zouden gaan, en over wat folk-metal precies is.
Zijn ze dus gaan filmen?
Dat was dus echt niet de bedoeling haha.
Hij had ons zo beloofd niets te zeggen over dit op tv (KLOOTZAK!) Hoe weet je trouwens dat het 6-pack wel was? Echt heel toevallig!

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 03-02-2004 11:25 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Magistus schreef: "Menhir was TE kort (why?!?) maar Skyforger was wel zeer vermakelijk."

De drummer zei dat de zanger van Menhir last van zijn stem had, en moeite had met de zang. Dat was dus de reden van het TE korte optreden.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-02-2004 12:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat is in godsnaam 6pack dan?

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-02-2004 12:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 21:26 schreef Poggwyd het volgende:
Absoluut,

Het Alcoholpreventie-straatteam mag van mij ook best vaker komen testen, hahaha...

2,12 promile is niet gek voor mijn doen...
En Coos was de grote winnaar met zijn 3,82

De mijne komt ingelijst boven mijn bed.

Gotverdesodeju, dacht dat ik de winnaar was met mijn 3,47

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-02-2004 12:26 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 3 februari 2004 12:04 schreef Snagger het volgende:
Wat is in godsnaam 6pack dan?

studenten tv ding savonds op veronica en yorin geloof

Burghuzahlka
Posted 03-02-2004 13:35 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:23 schreef Valfreya het volgende:
Hahaha dat meen je niet 6-pack?
Wij kwamen die gast van 6-pack tegen in de trein en hij vroeg ons waar we heen gingen enzo omdat we bier met hoorns bij ons hadden...
dus wij hem uitleggen over het concert waar we heen zouden gaan, en over wat folk-metal precies is.
Zijn ze dus gaan filmen?
Dat was dus echt niet de bedoeling haha.
Hij had ons zo beloofd niets te zeggen over dit op tv (KLOOTZAK!) Hoe weet je trouwens dat het 6-pack wel was? Echt heel toevallig!

Ha ha, ja ongeveer datzelfde verhaal over de trein vertelde die Aardschokgast dus.
Over toeval en hoorns gesproken.. ik herinner me niet alles meer maar nog wel dat ik na de optredens even met een gast heb staan buurten, die mn shirt opmerkte. Hij kwam geloof ik uit Rotterdam en z'n maat dronk uit een hoorn. Daar zal jij dus ook wel bij hebben gestaan dan ?

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 03-02-2004 15:25 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Ja daar was ik bij ja...
Die Aardschokgast was dan waarschijnlijk Axnot (diegene uit Rotterdam) maar dat was geen maat van diegene met die hoorn , haha! Dan weet ik niet wat er van zijn verhaal waar is, maarja we zien wel.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-02-2004 16:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 15:25 schreef Valfreya het volgende:
Ja daar was ik bij ja...
Die Aardschokgast was dan waarschijnlijk Axnot (diegene uit Rotterdam) maar dat was geen maat van diegene met die hoorn , haha! Dan weet ik niet wat er van zijn verhaal waar is, maarja we zien wel.
Sinds wanneer werkt Axnot bij de Aardschok?

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 03-02-2004 22:55 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 9:24 schreef Legatius het volgende:
Hopelijk komen die ook naar Belgiƫ... ?

Ik vrees voor je dat Bladel toch echt het dichtste bij zal zijn.

14.3. - Finland w/ Finnish support
15.3. - Finland w/ Finnish support
16.3. - travel by ferry
17.3. - T.B.C. Swedish date (w/Repugnant)
18.3. - Gothenburg w/Repugnant
19.3. - T.B.C. date in Germany
20.3. - Holland, Bladel w/Pentacle a.o.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-02-2004 9:08 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

er zijn trouwens nog wat foto's op gallery.hraesvelg.net te vinden. Voornamelijk Menhir & Skyforger

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 05-02-2004 9:32]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com