|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat lijkt me sterk, maargoed |
|
quote: ja pff, daar kwam een of andere gast van aardschok mee aanzetten |
|
quote: Lijkt me beiden heel sterk. Had je meer op als ik op dat tijdstip? Ongeveer de helft van de gespeelde nummers was afkomstig van "Blow the Horns", en de andere helft klonk ook typisch als Trimonium. |
|
Nog iemand een suis in zijn oren? Heb de hele avond naast een opgeblazen box gestaan en volgens mij is tijdens het opblazen van die box mijn oor enigzins mee gegeaan Maar zeer geslaagd allemaal iig. Menhir was TE kort (why?!?) maar Skyforger was wel zeer vermakelijk |
|
quote: Hopelijk komen die ook naar Belgiƫ... ? Je kan me de bout hachelen! |
|
Hahaha dat meen je niet 6-pack? Wij kwamen die gast van 6-pack tegen in de trein en hij vroeg ons waar we heen gingen enzo omdat we bier met hoorns bij ons hadden... dus wij hem uitleggen over het concert waar we heen zouden gaan, en over wat folk-metal precies is. Zijn ze dus gaan filmen? Dat was dus echt niet de bedoeling haha. Hij had ons zo beloofd niets te zeggen over dit op tv (KLOOTZAK!) Hoe weet je trouwens dat het 6-pack wel was? Echt heel toevallig! |
|
Magistus schreef: "Menhir was TE kort (why?!?) maar Skyforger was wel zeer vermakelijk." De drummer zei dat de zanger van Menhir last van zijn stem had, en moeite had met de zang. Dat was dus de reden van het TE korte optreden. |
|
Wat is in godsnaam 6pack dan? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Gotverdesodeju, dacht dat ik de winnaar was met mijn 3,47 |
|
quote: studenten tv ding savonds op veronica en yorin geloof |
|
quote: Ha ha, ja ongeveer datzelfde verhaal over de trein vertelde die Aardschokgast dus. Over toeval en hoorns gesproken.. ik herinner me niet alles meer maar nog wel dat ik na de optredens even met een gast heb staan buurten, die mn shirt opmerkte. Hij kwam geloof ik uit Rotterdam en z'n maat dronk uit een hoorn. Daar zal jij dus ook wel bij hebben gestaan dan ? |
|
Ja daar was ik bij ja... Die Aardschokgast was dan waarschijnlijk Axnot (diegene uit Rotterdam) maar dat was geen maat van diegene met die hoorn , haha! Dan weet ik niet wat er van zijn verhaal waar is, maarja we zien wel. |
|
quote:Sinds wanneer werkt Axnot bij de Aardschok? |
|
quote: Ik vrees voor je dat Bladel toch echt het dichtste bij zal zijn. 14.3. - Finland w/ Finnish support 15.3. - Finland w/ Finnish support 16.3. - travel by ferry 17.3. - T.B.C. Swedish date (w/Repugnant) 18.3. - Gothenburg w/Repugnant 19.3. - T.B.C. date in Germany 20.3. - Holland, Bladel w/Pentacle a.o. |
|
er zijn trouwens nog wat foto's op gallery.hraesvelg.net te vinden. Voornamelijk Menhir & Skyforger [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 05-02-2004 9:32] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |