IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Skyforger - 01 Februari 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-01-2004 21:44 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goeie zaak !... skyforger lijkt me echt leuk om te zien... en mee brullen

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 28-01-2004 17:15 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

Ik zal er ook wel zijn waarschijnlijk wel laat en superbrak maar lichamelijk zal ik dan wel aanwezig zijn.

Don't forget the ancient feeling.........It still rules.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-01-2004 17:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik kom voor Trimonium , ben niet zo'n folk type.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-01-2004 9:56 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

nog 1 nachtje slapen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

valfar
Usericon van valfar
Posted 31-01-2004 10:29 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben nog steeds aan t denke of ik zal gaan, want ik vind Menhir echt een top band, maar dan sta ik daar zo zielig in mn eentje

Skull
Usericon van Skull
Posted 31-01-2004 10:30 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Heb gelukkig Skyforger meegemaakt op U.T.B.S. '03 ( ), dat verzacht een klein beetje de pijn van het niet naar bladel kunnen komen...

- Mutatis mutandis -

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-01-2004 10:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben er morgen ook te aanschouwen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-01-2004 13:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 10:29 schreef valfar het volgende:
Ik ben nog steeds aan t denke of ik zal gaan, want ik vind Menhir echt een top band, maar dan sta ik daar zo zielig in mn eentje

Aangezien er meer mensen gaan, zul je niet helemaal alleen in de pazzop staan, denk ik.

Ik, Wil Schuurman

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-01-2004 13:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Edit:

Ik ga niet. Kan daar sowieso pas om 17:00 zijn. Dan is het al begonnen.

Jammer...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-01-2004 13:39]

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 31-01-2004 15:37 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 10:29 schreef valfar het volgende:

gewoon gaan

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-01-2004 17:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben erbij

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-01-2004 17:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 13:24 schreef BurZum het volgende:
Edit:

Ik ga niet. Kan daar sowieso pas om 17:00 zijn. Dan is het al begonnen.

Jammer...

Ja maar dan heb je HOOGUIT 1 band gemist (Trimonium).

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 31-01-2004 21:22 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

inderdaad, en sky is sowieso de beste band... van die avond en die begin pas 1800

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

kakker
Usericon van kakker
Posted 31-01-2004 21:26 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 31 januari 2004 17:45 schreef MBMarduk het volgende:
Ja maar dan heb je HOOGUIT 1 band gemist (Trimonium).

Ik neem aan dat MENHIR als eerste speelt, aangezien zij de "opvulling" zijn van deze Triple Six tour.

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-01-2004 21:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kein Ahnung
Op de flyer staat Trimonium onderaan dus dacht ik dat die de hekkesluiter waren.

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 31-01-2004 23:05 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 21:40 schreef MBMarduk het volgende:
Op de flyer staat Trimonium onderaan

Daarentegen staat Menhir weer onderaan op het programma op de herrieavond-site.
Ik zal wel op tijd aanwezig zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Burghuzahlka op 31-01-2004 23:07]

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 01-02-2004 0:27 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Hallo,
ik kreeg een mail en daarin stond:
"De richt is dat we om 16.00 beginnen met Trimonium." Dus Trimonium eerst

Tormented soul
Posted 01-02-2004 13:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

dan hoop ik er te zijn... zal dan net binnenkomen

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2004 22:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Fucking hell, was een gaaf feestje!

Tormented soul
Posted 01-02-2004 22:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

hey man . Ik vond het ook zeer geslaagd

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 22:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe ken het nu vet zijn zonder SLAYOOOORRRRRRRRR COVERS!!!!!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2004 22:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 22:40 schreef Tormented soul het volgende:
hey man . Ik vond het ook zeer geslaagd

Ik heb dus nog een half uur langer in de Pazzop gehangen tot mijn bus kwam, en die heb ik ook maar net gehaald nog (moest rennen, en de mensen die al in de bus gestapt waren hadden gelukkig wat lang werk met strippen en zo).

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 22:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gewoon hard slayoooooorrrrrr!!! schreeuwen dan schrikken ze wel van

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Tormented soul
Posted 01-02-2004 22:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 22:50 schreef TNightmare het volgende:
Ik heb dus nog een half uur langer in de Pazzop gehangen tot mijn bus kwam, en die heb ik ook maar net gehaald nog (moest rennen, en de mensen die al in de bus gestapt waren hadden gelukkig wat lang werk met strippen en zo).

Ik ben nog bijna tegen een lantaarnpaal aan gefietst

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-02-2004 0:39 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

pff was mn avondje wel : vanuit rotterdam naar tuilburg (15 min vertraging danzij spoorweg politie) dan dus de bus gemsit, gelukkig nog meer metal heads tegen gekomen en met zn 4-en een taxi genomen , dan eindelijk daar dan komt dat kut timonium (kunnen ze eigenlijk ook nog wat anders dan soundchekcen en judas iscariot coveren ? ) daarna 2 heerlike conerten (menhir en skyforger) by skyfoger nog kleine pit gehad waarin ik van mike ( mbmarduk ) een klap op mn neus kreeg (net wat ik nodig had om wakker te worden )toen mn telefoon laten vallen waarbij voorkantje in 2-en sprong, toen met de bus tegrug gegaan waarbij ik opgescheept zat met ene tormented soul (help!!! , nah just kiddin was wel grappig ) en dan kom je thuis en heb je al gewoon kater gevoel ( hoe zal dat mroge ochtend zijn) maar het was zeker de moeite waard

en NEE heb geen zin om spel fouten er uit te halen !

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 02-02-2004 0:42]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com