|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er ook wel zijn waarschijnlijk wel laat en superbrak maar lichamelijk zal ik dan wel aanwezig zijn. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Ik kom voor Trimonium , ben niet zo'n folk type. |
|
nog 1 nachtje slapen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben nog steeds aan t denke of ik zal gaan, want ik vind Menhir echt een top band, maar dan sta ik daar zo zielig in mn eentje |
|
Heb gelukkig Skyforger meegemaakt op U.T.B.S. '03 ( ), dat verzacht een klein beetje de pijn van het niet naar bladel kunnen komen... - Mutatis mutandis - |
|
Ben er morgen ook te aanschouwen |
|
quote: Aangezien er meer mensen gaan, zul je niet helemaal alleen in de pazzop staan, denk ik. Ik, Wil Schuurman |
|
Edit: Ik ga niet. Kan daar sowieso pas om 17:00 zijn. Dan is het al begonnen. Jammer... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-01-2004 13:39] |
|
quote: gewoon gaan |
|
Ik ben erbij |
|
quote: Ja maar dan heb je HOOGUIT 1 band gemist (Trimonium). |
|
inderdaad, en sky is sowieso de beste band... van die avond en die begin pas 1800 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik neem aan dat MENHIR als eerste speelt, aangezien zij de "opvulling" zijn van deze Triple Six tour. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Kein Ahnung Op de flyer staat Trimonium onderaan dus dacht ik dat die de hekkesluiter waren. |
|
quote: Daarentegen staat Menhir weer onderaan op het programma op de herrieavond-site. Ik zal wel op tijd aanwezig zijn [Dit bericht is gewijzigd door Burghuzahlka op 31-01-2004 23:07] |
|
Hallo, ik kreeg een mail en daarin stond: "De richt is dat we om 16.00 beginnen met Trimonium." Dus Trimonium eerst |
|
dan hoop ik er te zijn... zal dan net binnenkomen |
|
Fucking hell, was een gaaf feestje! |
|
hey man . Ik vond het ook zeer geslaagd |
|
hoe ken het nu vet zijn zonder SLAYOOOORRRRRRRRR COVERS!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb dus nog een half uur langer in de Pazzop gehangen tot mijn bus kwam, en die heb ik ook maar net gehaald nog (moest rennen, en de mensen die al in de bus gestapt waren hadden gelukkig wat lang werk met strippen en zo). |
|
gewoon hard slayoooooorrrrrr!!! schreeuwen dan schrikken ze wel van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik ben nog bijna tegen een lantaarnpaal aan gefietst |
|
pff was mn avondje wel : vanuit rotterdam naar tuilburg (15 min vertraging danzij spoorweg politie) dan dus de bus gemsit, gelukkig nog meer metal heads tegen gekomen en met zn 4-en een taxi genomen , dan eindelijk daar dan komt dat kut timonium (kunnen ze eigenlijk ook nog wat anders dan soundchekcen en judas iscariot coveren ? ) daarna 2 heerlike conerten (menhir en skyforger) by skyfoger nog kleine pit gehad waarin ik van mike ( mbmarduk ) een klap op mn neus kreeg (net wat ik nodig had om wakker te worden )toen mn telefoon laten vallen waarbij voorkantje in 2-en sprong, toen met de bus tegrug gegaan waarbij ik opgescheept zat met ene tormented soul (help!!! , nah just kiddin was wel grappig ) en dan kom je thuis en heb je al gewoon kater gevoel ( hoe zal dat mroge ochtend zijn) maar het was zeker de moeite waard en NEE heb geen zin om spel fouten er uit te halen ! [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 02-02-2004 0:42] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |