|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Alsof het aankomt :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
atak!?. signature |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dan willen ze klachten ook per mail gaan afhandelen :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nice signature |
|
quote: Je haalt wat dingen door elkaar Spectre Frontpage en forum zijn 2 verschillende items. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En jij snapt mijn punt niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik heb idd geen mail gehad ... Verder 0,0 problemen met mail ... |
|
moderators snappen t zo wie zo niet... verspilde moeite.. ja ik doel nu ook op dat idee... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sommige users snappen het ook niet. En ik zal geen namen noemen Aaarco Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
bedoel je dat ik te vaak gewoon kanker zeg? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: RrrraarrrR! Mag ik hem een ander mail-adres van jou persoonlijk geven? Of van de betreffende redacteur die dit afhandelt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Doe maar (zie profiel) |
|
Remember? quote: Een niet-ZM persoonlijk email adres bedoelde ik. Je weet wel zo een zonder Atak-filter Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh ja . [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-04-2008 21:31] |
|
Thanks Je mag je adres weer weghalen, anti-spam enzo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op de FP staat; op 6-11 NB in de Baroeg. CHD is daar bij gekomen, kan dat aangepast worden daar? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3018618 spanks |
|
Volgens mij moet je mailen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
check |
|
ende fikst! |
|
(nog een mailtje btw ) |
|
Ja, zo blijf je bezig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grmbl de grmbl |
|
haha die Jenje, compleet outta contral |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |