|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 (maar ik ben Teh Skullfuck) Suck my piss |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Jouw probleem, dunkt me. Tegenwoordig naast Neuk! ook Osdorp Posse aan het luisteren. Dus weer de nodige verbreding in mn muzieksmaak aan t doormaken. Disko Disko Partizani |
|
afgelopen vrijdag naar Osdorp Posse en Onderhonden geweest, was erg gaaf |
|
quote: Kénker, je bent gewoon een sjembek wat zeurt en duidelijk niet 'bout it, bout it. De Jeugd van Tegenwoordig zijn bazen. Echte, echte, echte hiphop. (Maar goed, ik heb én een Commodore 64 gehad, waaraan ik een levenslange verslaving aan simplistische electrobeats heb overgehouden, en in Noord, weliswaar niet Banne, maar Oud-Noord, gewoond. Kénker.) |
|
kent er iemand Onkruid? signature |
|
De jeugd van tegenwoordig yeag right Wat vinden mensen dan van Osdorp Posse - Hollandse hardcore hiphop helden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:[offtopic]Dan ken je V.L.A.D waarschijnlijk ook wel...en zoniet?; Een dikke aanrader voor mensen die van Commodore64/SID muziek houden[/offtopic] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: 10 jaar geleden luisterde ik nog weleens naar Osdorp Posse, tegenwoordig zou ik niet eens weten wat ze doen op muzikaal gebied. Don't blush when I rip you open |
|
Ik zie alleen die kop vcan Def P op de meest onmogelijke plekken opduiken, denk dus dat het met de OP wat minder gaat ... |
|
hehe ze komen volgende week zelfs in dit gehucht hierzo, zal wel erg slecht met ze gaan maarja ze hebben dan ook geen commerciele instelling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
blijf maar baren blijf maar baren... Suck my piss |
|
quote: Opgezwolle , pff die sticks knul schrijft alleen maar over zn "neven" en hoe ze zelf beter zijn dan andere nep artiesten, die eigenlijk precies hetzelfde doen . "Dissen" heet dat geloof ik . Moest trouwens wel lachen om n nummer van Jawat ("neef" van Opgezwolle): Want hoe kan je geloven in een kerel ver daarboven-in, geprezen door een pedo die ‘m dankt voor zijn verovering I believe I can fly … gesnoven misschien? Velen van die rappers leven in een betovering... Poep op die clips want ’t doet me geen flikker Veertig negers in een VIP opgeroepen om ja te knikken leuk.. |
|
quote: vooral dat top 40 [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-03-2006 22:31] Suck my piss |
|
Bong-Ra - Soldaat van Oranje Tracklisting: A1 Vader A2 Duivelsche Sodomie En Extase A3 Spiegeltje Met Lijntjes A4 Orgie Van Vuurzee A5 Tastend In Het Duister B1 Eenzaam Sterven Wij Allen B2 Heimwee Naar Vroeger B3 Doodhoorn Des Overvloed B4 Varkenslachter B5 Laatste Oordeel Out now on Sublight and Mirex records: dutch themed industrial gabba breakcore with a fair amount of rap vocals in Dutch. This is a new release of the busy bee producer we know as Bong-Ra. Well, if you're in for something new and exciting that really kicks ass, check this shit. Or settle with Mash Up Soundsystem from L.A. as those guys are in the same crossovering industrial league. http://www.bong-ra.com |
|
In het Def p solo album 'Het ware aardverhaal' verhaalt hij over de Annunaki; toch gaaf: nederhop met Morbid Angel thematiek The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
welke nummers gaan over de Annunaki bij MA? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hij is vet. |
|
quote: Op Cryptokilostijl was dat toch ook al gaande? Suck my piss |
|
Oh ja, Het Ware Aardverhaal heb ik nu ook eens beluisterd, wel leuk! |
|
Die Bong-ra plaat is aardig, hij heeft beter werk IMO. In '97 was ik ook een redelijk fanatieke nederhoppert en zat zelf in een 'crew'. Ik schaar het nu maar onder 'jeugdzonde', hoewel we twee maal voorprogramma van de OP waren geweest (maar dat was niet erg moeilijk om dat te regelen). Mijn favo OP-plaat blijft Gééndagsvlieg. Na 'Kernramp' volg ik ze niet meer. Def P begint ook op zijn retour te raken IMO. De nederlandstalige rap die je nu massaal ziet (voor zover je van nederlands kan praten met al die slecht-pratende marokkanen of figuren als De Jeugd) is niet mijn ding. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
signature |
|
te koop signature |
|
maar weer eens Neuk! aan het luisteren... het blijft wel geinig.. Def P & the Beatbusters doet het ook goed hier. Ik ga die Bong-Ra - Soldaat van Oranje maar eens opsnorren iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |