![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben hem ook nog nooit tegen gekomen in een uitverkoop/tweedehands bak. Ik weet niet hoeveel er toen van gedrukt zijn, maar het lijkt mij stug dat ze allemaal verkocht zijn. Misschien op de platenbeurs in Utrecht? Ik zoek de oude Neuk platen nog. Ik heb zelf alleen 'het nadeel van de twijfel', ooit nog eens tussen de super hits of de nineties meuk weggevist. ![]() |
|
quote: Zoek ik ook al jaren.. Moet inmiddels alleen Tot de Schijt ons Doodt nog, maar is verdomd lastig aan te komen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ha! Die heb ik dan net weer wel. Ik ben juist op zoek naar Dopeheid Troef, maar zoals gezegd, lastig aan te komen. A metalheart is hard to tear apart ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
beter dan dat Hippie Hop van je vinnek Vul je eigen gat. ![]() |
|
![]() |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
NIEUWE PLAAT! BLOEDEND HARD ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 03-02-2016 11:03] ![]() |
|
Neuk! blijft een vette band, er komt binnenkort ook een live plaat. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Volgens mij moet mn broer die nog in zn collectie hebben, moet ik even voor je navragen (als je nog op zoek bent tenminste) Ik mag aannemen dat je een kopietje ook voldoende vindt? ![]() ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
nogn keir Vul je eigen gat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |