|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Die leus is weinig mis mee. Maar check die video eens die ik vandaag had gepost. Daar word je niet vrolijk van. |
|
quote: Ken ik al. Ach dat nummer is inmiddels 2 jaar oud en had toen best een relevante tekst. Hoort toch ook bij hiphop beetje op het systeem schijten enzo. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Hangt van je definitie van relevant af. Ik vond het vreselijk. Compleet van het padje af en aantoonbaar onwaar. Echt jammer dat iemand die ik altijd erg hoog had zitten zo ver af kan glijden. |
|
quote: Denken wij anders over. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: En dat is ook prima Kwam dit net tegen, klinkt verdomd lekker: |
|
quote: Inderdaad erg lachwekkend. Voorbeeldje: Landbouwminister Adema noemde onlangs het huidige stikstofbeleid een totaal doorgeslagen modelwerkelijheid. Op basis van diezelfde modelletjes hield een stel klimaatdeugers de A12 bezet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ja nee ja. Mannen, dat kan natuurlijk niet. Als je het niet met elkaar eens bent dan moet op zijn minst degene die in kamp "Deug" hoort de ander voor fascist, nazi, incel, en laten we er populist en tokkie ook nog maar bij doen, uit te maken. Het plaatje moet wel in tact blijven natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pfff, dat klinkt allemaal als een hoop werk. Ik word ook al een dagje ouder hoor. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-11-2023 17:47] |
|
Ik vond hem hier trouwens niet bepaald overkomen als iemand die van het padje af is. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 28-11-2023 18:06] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Hangt natuurlijk ook van het onderwerp af. Kan het nu ff niet helemaal luisteren maar als ik dit zo hoor gaat het voornamelijk over kunst toch? |
|
quote: Neehoor over van alles, oa ook over minder alledaagse dingen zoals UFO's enzo. Ik vond dat er wel een leuk gesprek ontstond tussen 2 mensen met een openminded houding Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Wat ik zo snel even zag klonk leuk idd. |
|
Die Sluwe Ollie kan er wel wat van. Nieuwe EP bevalt mij ook "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Geen nieuwe flows ofzo maar wel charisma die gozer "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |