|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
het is gewoon inderdaad enorme onzin, maar goddomme............ HET IS GEWOON GRAPPIG! |
|
Waren dat niet die gasten in die apen pakkies?? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ja, geinig. |
|
Afgelopen jaar op Pukkelpop zien optreden, gewoon heel gezellig en lachen geblazen. Toffe gasten. |
|
de bloodhound gang is geweldig it ain't so bad to be a psychopath |
|
bloodhound gang...briljant spele ze nog n keer in nederland dit jaar eigelijk? signature |
|
Ik mag het gaerne horen..ligt lekker in het gehoor en is nog wel grappig ook..clips zijn ook wel humoristisch [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-09-2005 8:32] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Iemand trouwens al iets van het nieuwe album gehoord? Heb alleen Foxtrot Uniform Charlie Kilo gehoord, klinkt best oke. |
|
er zijn nog kaarten voor de melkweg en effenaar. ik ga zelf naar de melkweg en heb dr zin in!!! |
|
Ik heb mijn kaartje voor de Effenaar Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Daar zit ik ook over te twijfelen, misschien wel eens geinig om heen te gaan ter afwisseling. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
het nieuwe album Hefty Fine is ook echt weer briljant |
|
Melkweg was helaas uitverkocht dus het wordt effenaar voor mij, kaartjes heb ik al. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zeker goed album. Al vind ik Hooray for Boobies iets grappiger. |
|
Ik zag op de Tivoli website dat ze op 30 januari 2006 ook in Tivoli spelen. Hatsjikidee! |
|
Stukken dichterbij, mooi zo. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Kzit nu Hefty Fine te luisterne. Op f.u.c.k. na een zwaar matig album, zelfs Use Your Fingers vind ik leuker om te luisteren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Bullshit... Pennsylvania, I'm the least you could do en vooral No Hard Feelings zijn geniaal! En Uhn Tiss is op een eigenzinnige manier ook gaaf! En het concert gisteren in de effenaar was prachtig! Electric Eel Shock was een zeer waardig voorprogramma, maar Bloodhound Gang steelde echt de show, met hun prachtige humor zowel in als tussen de nummers... zeer memorabel concert. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
was het gaaf?? ik ga vanavond, kan niet wachten |
|
quote: Het was geweldig! Vooral de bassist was constant gaaf bezig, daar kan je dus even op letten Maar ik zal verder nog maar niets verklappen als dat je ze vanavond nog gaat zien... veel plezier! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:NEE HET WAS NIET GAAF! Het was memorabel; lezen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik vroeg het niet aan jou wijsneus |
|
Muzikaal heb ik er weinig mee, maar heb ze live op pukkelpop gezien en de show was een goede zaak. Ik mag dat soort humor wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die show was zeker leuk! Lekker voor 1 kant van het publiek verder spelen enzo. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |