|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik downjoodste laatst de discography van Malmsteen, zat er per ongeluk een hele zooi BHG tussen, hehe dat was wel lachen I am the 1%. |
|
quote: Zeker niet, maar ik heb de Bloodhound-formule van seks/pis/kots ook nooit als 'humor' beschouwd. |
|
quote: op cd is het wel aardig, maar live vind ik er echt geen zak aan |
|
31 augustus! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
echt super dat ze weer twee keer optreden hier. zit alleen nog te twijfelen tussen tilburg en haarlem. ben nog nooit in de patronaat geweest. |
|
Volgens mij ga ik naar Tilburg. Dat weet ik wel zeker. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 26-06-2006 18:24] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heeeel waarschijnlijk (bijna wel zeker) naar Tilburg met me broer! |
|
quote: nieuwe Patronaat is een mooi zaaltje. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jaaaa BHG ruleert, ben er bij in 013 You suck and that's sad |
|
Kolere, dan gaan ZM'ers mij in het openbaar zien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ach, ik heb al vanalles op graspop gezien, ben wel wat gewend You suck and that's sad |
|
quote: Ik ben benieuwd naar dat matje. Mensen, foteaux maken van iedereen met een mat. |
|
quote:Lol, tegen die tijd ben ik denk ik weer een keer naar de kapper geweest, zodat ik een überhip kapsel heb. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Maar je hebt vast je zm-shirt wel aan. |
|
quote:Alsof ik een ZM-shirt heb! Nee, een polo is my game. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hm, polo's zullen er daar niet veel rondlopen, lijkt me. Mooi. |
|
Uh-oh. Ben jij daar ook ofzo? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nee, tuurlijk niet. ik heb geen polo's en wel smaak. Dus. |
|
Geen polo's en wel smaak. Een contradictio in terminis! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Welnee! Kijk, kort haar, alla. Maar polo's waren 20 jaar geleden al zo ontzettend fout en dat is alleen maar erger geworden in de loop der jaren. Och, die knullen in m'n klas toendertijd met hun lacoste polo's... Ik heb nog medelijden met ze. |
|
En metalheads zijn niet fout? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tuurlijk wel, dat ziet er ook allemaal niet uit. Ik ben dan ook geen metalhead, ik ben muziekliefhebber, onder andere metal, maar ik luister meer naar andere muziek. |
|
Ik ook. Tegenwoordig durf ik zo nu en dan ook naar de kapper, dus ik ben een ultrahippe muziekliefhebber. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Naar de kapper ben ik nog nooit geweest, mijn ma knipt me 1X per jaar. En hip ben ik ook niet, want iemand van 37 kan natuurlijk niet hip zijn, hehehe. Post nou maar eens een foto, dan kan zm bepalen hoe hip je wel niet bent. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |