|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Neuh. Ik ga slapen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hehe. Bloodhound gang ze tzt. |
|
Bloodhound Gang heerscht! Die nieuwe cd van ze, Hefty Fine is ook zeker een aanrader! |
|
Jep. I am the 1%. |
|
w00t! m'n kaartjes voor de 31ste in de 013 zijn binnen! |
|
Ook nog doen! Alleen me broer zou ze halen. (Die weer zegt dat ik ze zou halen.) |
|
anders bestel je ze gewoon nu online, heb je ze met een week in de pocket! |
|
quote: Goed plan, maar ja... ik overleg nog wel keer met me broer. |
|
nouja, ik verwacht ook niet dat de verkoop hard zal gaan ofzo... die gasten zijn behoorlijk uitgekakt |
|
Begin dit jaar was het uitverkocht, dus je weet maar nooit. Maar ja, een deze dagen kaartje kopen! |
|
ja, tot een paar weken ervoor.... anyway; ik heb echt tering zin! en al helemaal omdat ik dit keer zonder vriend ga, dus dit keer geen kwade blikken krijg bij "now showin'n them titties". haha! |
|
quote:Hell yeah, ik neem m'n fototoestel mee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Argh! Als iets een pleb band is.... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hooray for bOObies |
|
quote:Sterf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
donderdag! w00t! |
|
Yup! Het zou kunnen dat ik een apenpak aanmoet en dus iemand in een apenpak ben. Daar kan ik verder niets aan doen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
iets in me zegt dat je de enige niet zult zijn... bij elk optreden loopt er wel een infantiel met apepakkie rond |
|
quote:Ik heb geen apenpak, maar een maat van mij gaat zichzelf en mij waarschijnlijk in een apenpak stoppen. Het liefst ga ik in een polo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Samen? Subtiel kamerolifantje |
|
Ieks, ik hoop niet dat ie dat van plan in! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
lekker warm, samen in een pakkie |
|
Dan mag je wel in mijn pakkie, als ik 'm aanheb! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
zolang je er geen scheetjes inlaat |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |