|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ben ik nog niet van plan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ben benieuwd of ze hun show wel een beetje vernieuwd hebben... heb nu 3 keer dezelfde kots en pis acties gezien. tijd voor stront! |
|
maak je borst maar nat |
|
yes, tomorrow is the day heb er al zin in You suck and that's sad |
|
zo, anders ik wel! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
jij ook ja? |
|
Ik ben benieuwd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zijn die andere bands trouwens wat? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
electric eel shock kwam ook toch? die zijn vet, vooral de drummer. |
|
dat zijn toch die japanners met afrocoupes? Of heb ik nou een andere band voor ogen You suck and that's sad |
|
*moet vanavond werken bij 013* Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Dus bij jou kan ik gratis bier halen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
lees ik daar KOTS ????? Fuck the world and fuck you |
|
kan iemand ff uitleggen hoe ik hier filmpjes kan posten? |
|
vond het echt zwaar cool, zeker dat scherm met die teksten......" na de show: gratis sex met Jim in de Tivoli garage'' of " als Jared op het podium staat weet je zeker dat je fiets niet gejat wordt'' Heb me iig goed vermaakt, Electric Eel Shock was ook cool, maar die eerste band....hadden ze achterwege mogen laten..... You suck and that's sad |
|
Heb tijdens mn werk gelukkig ook een paar keer de zaal in kunnen lopen. Ik vond "De mensen op de eerste rij stinken als een hoer uit Tilburg Noord" nog wel de mooiste :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik heb geen gratis bier van je gehad, stoerbaard. En ik heb de tieten van bitchslap ook niet kunnen filmen. Ik heb wel de foto van Jared, door jimmy gemaakt, tegen m'n hoofd geworpen gekregen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik vond het eigenlijk een matige show. wél vond ik dat ze kwalitatief vooruit zijn gegaan, maar ik miste meer gein of ik heb in de melkweg gewoon iets uitzonderlijks meegemaakt ofzo. anyway, het was weer cool en de volgende keer ga ik gewoon weer |
|
Ik stond ook niet achter de bar Misantrophe Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik hou van dit nummer signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |