|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
dit was echt een van de gaafste optredens ooit! memorabel! wat een humor hebben die gasten zeg! maar dat gekots van de bassist had voor mij dan weer niet gehoeven. heb zelfs nog een t-shirtje gevangen zit er aan te denken om in januari weer te gaan |
|
Ja zag dat ze in Januari in Utrecht spelen, lijkt me geniaal. |
|
kut was wel dat we tijdens het optreden weg moesten om de trein te halen en toen waren ze al een dikke uur en 3 kwartier aan het spelen...heb mn kaarten ook al besteld voor januari |
|
gisteren was het in apeldoorn ook leuk hoor, en veel goedkoper Je moeder. |
|
Bij mij thuis nog leuker en nog geoedkoper. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hey len, ik wil donderdag wel de details horen van het optreden he ff horen wat ik gemist heb cya! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Hmmz, waar in utrecht treden ze dan op, en wanneer precies? Waar halen jullie die info vandaan, want op de officiele site staat er niets over. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
op 30 januari in tivoli utrecht. kijk maar eens op onstage.nl of ticketmaster.nl het is al een tijdje bekend dat ze dan weer komen, heb vanmiddag mn kaartjes besteld. klom de bassist ook in eindhoven op het balkon? en kotste hij daar ook de zanger onder? vroeg ik me zo af.... |
|
quote:In Eindhoven was hij erger, daar rukte jimmy pop zijn hemd kapot, waarna hij het hemd voorzag van alle ranzige lichaamsgeuren en het in het publiek ingooide. Later ging er een fles jagermeister dmv een beerbong zijn strot in. Nouja strak speelde hij niet meer daarna, en hij heeft nog een nummer naakt op de bar van de effenaar staan spelen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
het shirtje langs de geslachtsdelen bedoel je? ja, die werd opgevangen door een gortige fan.... |
|
Bloodhound Gang filmpjes gevonden op deze site http://www.jimmyalter.nl/chato/band/home.php?bandIDtemp=29 Is van het Melkweg concert 3 songs. En de T-shirt shoot. [Dit bericht is gewijzigd door rob143 op 24-11-2005 12:31] |
|
jammer van de slechte kwaliteit, maar hoe dan ook gaaf natuurlijk! het tweede shirtje ging richting mij |
|
grappige muziek, behalve dat nieuwe nummer valt me tegen |
|
|
|
Zondag ook gezien op pinkpop. Op de regionale Limburgse zender(L1) hebben ze veel optredens uitgezonden, behalve bloodhoundgang. hoe zou dat toch komen De gitarist piste de zanger helemaal onder. De bassist werdt op aanvraag van Jimmy Pop helemaal onder gekotst door 't publiek, grappen over Nathalie Holloway maken enz enz Heb er wel mee kunnen lachen. |
|
Ik heb net jammer genoeg alleen laatste deel, vanaf het pissen, op 3voor12 tvzender gezien. Heb wel het concert geluisterd op 3voor12 site, wil ze nog altijd keer zien. Volgende keer als ze komen ga ik! Punt. |
|
quote: Wat een rare podiumhumor. |
|
Nah, onder gekotst? Meer gespuugt wat ik op tv heb gezien. |
|
quote: Ja 't was in ieder geval net zo ranzig |
|
Tijd terug weer aantal nummers gedownload! Het blijft gewoon lekkere muziek! Keer wat anders.. : Go! Go! Go! |
|
quote: Mede daarom is het ook een onvolwassen kankerband. |
|
ja ik heb ze op lowlands 2004 en pinkpop 2006 gezien, maar godsamma wat een zaadbende |
|
Och, ze hebben wel een aantal leuke nummers, maar om er nou een cd te downen of aan te schaffen, nou nee. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-06-2006 11:27] |
|
Had er een cdtje van "Horay for boobies" ofziets, helaas hebben ze de auto opengebroken waar die cd in lag, en hebben ze 'm ook nog eens mee genomen. Against God and Government |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |