|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
WANTED *SUPURATION - The Cube (original release) *SUPURATION - 9092 *SUP - Transfert *SUP - Anomaly (original release) |
|
behexen - blessed by satan en aes dana werk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die Katatonia krijg ik binnenkort denk ik op vinyl. Als ik evan af wil zal ik het hier even posten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Vinyl is nog vrij makkelijk aan te komen. MCD niet, behalve voor heel veel geld op Ebay. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Morgion - Among Majestic Ruin (veel stuff om te traden) 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik ben op zoek naar Prophecies Of A Dying World van Revenant. Wie kan me daar aan helpen? |
|
Ik zoek tapes en/of cd's van Mordaehoth, ik weet dat het te bestellen is bij New Era, maar als iemand er vanaf wil neem ik het graag van je over! |
|
hey, valfar! ik heb hier Mordaehoth- Bloedwraak voor je in de aanbieding. Je moet echter wel iets te ruil in de aanbieding hebben... |
|
BURNING WITCH - Crippled Lucifer GOATSNAKE - Dog Days KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: echt laceh die "unquestioned prescence" heb ik een paar weken terug voor 7,50 bij de plaatboef gescoord, ik wist wel dat ie errug zeldzaam was.... |
|
het is idd. wel zaak om in de aanbiedings/ tweedehandsbak van stoffige platenzaken te kijken! Topplaten voor geen geld, en soms ook dingen die zeldzaam zijn. |
|
quote: Zoals 'Katatonia - Jhva Elohim Meth... The Revival' cd voor 5 euro Zenial |
|
quote: En eigenlijk alles van Goatsnake m.u.v. Flowers Of Disease. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: kan me niet voorstellen dat een CD KATATONIA zeldzaam is...... |
|
quote:Wel de originele eerste persing van hun debuut mini cd Heb die cd zelf al jaren en die draai ik nog regelmatig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zag laatst dat de originele persing van de eerste IN FLAMES "Lunar Strain" op WAR records ook al gigantisch veel pegels opbrengt HAHHAHA! Vind het een kloteband maar heb die oude CD's wel allemaal, die waren nog wel aardig overigens! |
|
quote: Eerste persing? zijn er nog meer persingen geweest dan? Zenial |
|
quote: Ik heb m'n lijstje net in het ruil-topic gezet Mail me maar [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 31-03-2004 14:25] |
|
Ik wil nog steeds: WAR Compilatie Katatonia - Jhva Elohim Meth Katatonia - Split met Primordial one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik geloof dat we nu al een paar keer geconstateerd hadden dat dit erg zeldzame en dure cd's zijn. Dus misschien kan je ipv je zoeklijstje op elke pagina weer quoten gewoon je portemonnee trekken en op ebay gaan zoeken... Zenial |
|
quote:Mooi gesproken Het heeft geen zin om hier nog te vragen naar die cd's.Je zult toch echt ergens anders moeten zoeken naar die cd's. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
die WAR compilatie heb ik voor een appel en een ei weggedaan... This is Zodiac speaking... |
|
quote:Dan hoop ik voor jou dat het een hele lekkere appel en ei waren tegenwoordig kun je heel veel appels en eieren voor die cd krijgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |