|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wet niet of The Noizz nog bestaat, maar die hadden altijd veel |
|
quote: http://www.auralmusic.com/webstore/cult_releases.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zozo, hebben ze in Fryslán ook al internet?? spelfout weggehaald... |
|
quote:bump |
|
Toxik - Think This zou ik nog wel graag eens aan de collectie toe willen voegen..... spelfout weggehaald... |
|
quote: Voor die disembowelment; www.happyfacevinyl.nl spelfout weggehaald... |
|
JAHAAAA! Heb meteen gemaild! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
blood for blood cd's - Spit my last breath - Revenge on society - Livin' in exile - Outlaw anthems serenity al in mijn bezit mail joostvdbrake hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 18-10-2004 11:21] Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Wantlist: Lunar Aurora - Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres Evol - dreamquest aes dana - La Chasse Sauvage ; EAn ik heb nog steeds geen zin in geld opsturen naar een dubieus adres in Frankrijk. Wald - TheLords of Chaos en CD's van Morning After. Ik heb een gave trase-list. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Clandestine Blaze - Fist of the Northern Destroyer Nogal moeilijk te krijgen. Iemand die een mailorder weet waar deze titel verkrijgbaar is (voor een normale prijs)? |
|
quote: Had ik ook al gekeken, maar daar is hij tijdelijk uitverkocht. |
|
quote:*schop* En eigenlijk ook wel de Limbonic Art 4-CD box. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Doomy heeft Morning After cd's Ik heb er volgens mij een kopie van .... ergens ... |
|
Ik ben al een paar jaar op zoek naar de cd Gimmick van Barkmarket. iemand die hem heeft moet mij even waarschuwen indien hij/zij de cd wil verkopen. |
|
jeuj! eindelijk dismebowelment gekocht!!! |
|
gezocht: COFFIN TEXTS "Gods of Creation, Death & Afterlife" zou death metal ala Asphyx, Sadistic Intent en Incantation zijn Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: THR had 'm laatst, ik weet niet of die er nog een paar hebben. |
|
quote: Die is onlangs door Northern Heritage gerereleased. www.cfprod.com/nh/ Dan heb je alleen niet de eerste druk, kost je wel scenepoints natuurlijk, maar dat hindert niet. Ik moet die trouwens ook nog bestellen. |
|
Zie CD staan inderdaad. En voor maar 12 euro. Die ga ik dus bestellen. Bedankt! |
|
Ja zo'n re-print is niks. Ik heb gehoord dat er zelfs een spelfout in het boekje verbeterd is! Schande This is Zodiac speaking... |
|
quote: schopp Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Revenge heb ik wel, maar wil em eigenlijk niet kwijt, mits je er iets erg goeds tegenover stelt ... |
|
Geen cd maar ik zoek de dvd van My Dying Bride 'For Darkest Eyes'. Iemand enig idee waar deze nog te vinden is (ebay liever niet). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |