|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inside Lie zit nu op Vampire ... en Metalnogwattes ... |
|
quote: |
|
quote: Ik heb hem volgens mij nog in mijn msnlijst staan. |
|
quote: Jongens , ga gewoon eens met een ploegje tot aan zijn deur of beter: ... ga gewoon alleen, iemand moet toch weten waar die kerel zit. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Weet ik, ik kreeg het snel genoeg door alvorens ooit wat te bestellen ofzo. Jep, volgende ZM meeting gewoon bij Inside-Lie houden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als nou niemand de ballen heeft om eens bij 'm langs te gaan, blijft dit gezeur aanhouden.... |
|
Daar is idd al eens over gesproken, ik denk alleen dat dit weinig zou uithalen. Is volgens mij een geslepen kereltje. Ik denk dat ie nooit meer alles kan terugbetalen en/of opsturen. Zijn webstek is ook al een half jaar offline. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Pff, als je geld ofzo van hem moet krijgen, ga dan gewoon daarheen en doe er iets aan. Dat zag er toch geen kleerkast uit zeg. EN idd..........PUNT (want ik heb er geen uitstaans mee) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hij heeft blijkbaar een nieuwe webstek opgezet: http://www.inside-lie.tk/ De cd's die ik 'em stuurde staan mooi in zijn trading-lijstje. Hij is idd ook nog moderator bij Vampire: http://www.vampire-magazine.com/phpbb2/profile.php?mode=viewprofile&u=10&sid=5baa8db34b937cb95d127e088b4f89ff [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-09-2004 18:20] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Agalloch materiaal, uitgezonderd 'the Mantle'. |
|
Nog steeds op zoek naar Arckanum's Kostogher (cd) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik heb zijn adres plus telefoonnummers .... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 10-09-2004 19:41] sebinsagoil |
|
demo's After Forever aangeboden ! |
|
zijn ze HIV-besmet, dat je er zo graag zo snel vanaf wilt? |
|
Ik heb ze al van ouwe gekocht.. sorry Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote: Wanneer krijg ik die van whitin temptation en nightwish? Life doesn't get much better than this! |
|
Ik moet eerst die wijven nog naaien voordat ze die dingen vrijgeven he |
|
Grmbl, schiet eens op dan Naja, gelukkig was doro gewilliger Life doesn't get much better than this! |
|
Hehe ja, heb wat erectieproblemen enzo |
|
Tja, dat krijg je met doro.. fur immer zegt ze dan en na die tijd zit je met de gebakken peren Life doesn't get much better than this! |
|
Torture - Beyond The Veil en Essence Confessor - Condemned Gorefest - Eindhoven Insanity the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |