|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik, mail me op svartsyn@skynet.be |
|
quote: *haast* naar mailbox |
|
quote:DAMN! ook al weer vergeten! jij hebt nog een Death SS en Nergal voro me? hoop ik? shit on me Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zou graag die demo van Covered in Ashes- Grim Shadows hebbe... Iemand??? |
|
quote:Hij heeft geen hoesjes meer (last one's MINE! muhahaha) |
|
Oh...tegen mij zei hij ooit dat het kreng altijd verkrijgbaar zou blijven... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb je gisteren nog gemaild |
|
quote:nog niet gezocht |
|
quote:Keikut band man, alleen gave zanger ... die eene dan ... die niet gay-clean zong Maarre mail me maar ... |
|
Ik zoek Nederlandse Black Metal, heb je iets dat je wilt verkopen. Zet het hier neer met je emailadres erbij dan zal ik je emailen. Mag ouwe zooi zijn, mag nieuwe zooi zijn als het maar NL en black is. Cassettes, vinyl, cd's maakt niet uit. Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
quote:fuck anders maak je maar een kopietje *gaat even giro-strookie invullen* |
|
quote:eerst betaole! |
|
quote:jaoh! Ik ben al ant schrieven! |
|
Limbonic Art - Volume I-IV one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Lag bij diverse standjes op de metalmarket afgelopen zondag. Volgens mij kan je m ook nog op veel plekken bestellen... Zenial |
|
Dan zal ik eens rondkoekeloeren, had verwacht dat ie al lang en breed uitverkocht zou zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: IS dat die picture lp boxset?? Die lag vorig jaar nog overal op markten voor bodemprijzen omdat ze er niet vanaf leken te kunnen komen (net als die mayhem lp boxset .. ) |
|
Als je degene met cd's bedoeld heeft Hammerheart (karmaggedon??) ze misschien nog, daar heb ik die van mij een paar maanden geleden vandaan. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik bedoel dat A5 digibook ding met CDs. Zal idd eens kijken bij HHR. Editie net dat Karmageddon alleen hun eigen releases heeft staan op de site, oude HHR dingen staan er niet bij behalve de dingen die ze nu onder Karmageddon opnieuw hebben uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-01-2004 21:57] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Gewoon mailen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Naja cd, Iemand die me kan helpen aan soul reaver voor op de Psx? Liefst een origineel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Cd's van de Australische band Chalice ... Ik heb 3 mp's en die bevallen me erg goed |
|
Gezocht: de volgende cd's: October Tide - Rain without end October Tide - Grey Dawn Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik zoek nog: Katatonia – Jhva elohim meth the revival mcd W.A.R. compilation (niet Wardance) Atheist - Piece of time (liefst re-release) Atheist - Unquestionable presence Overigens kan ik wel aan een blauw vinyl versie komen van die Katatonia mini (oplage 500st) maar ik wil de cdversie dus als iemand z'n mcd daarvoor wil ruilen moet ie maar ff zsm reageren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |