|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
armagedda - strength through torture 7" botulistum - hongerend vuur MC botulistum - wederopstanding der veenlijken MC pink floyd - pulse 2CD MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Je moet inderdaad maar een platenspeler zien te ritsen ja. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Bedankt! Als ik er een keer in de buurt ben zal ik zeker eens gaan kijken. zo kan ie wel weer |
|
Wie o wie wil 'A blessing in disguise' van Green Carnation aan mij kwijt? Ik post het, omdat er hier nogal eens aan 2e handsjes te komen zijn ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zoek nog steeds de eerste cd van WAR, die mini. iemand ? |
|
quote: *schop* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ben op zoek naar de RE-RELEASE van Mutiilation's "Vampires of Black Imperial Blood". Of is deze nog ergens te bestellen? [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 10-04-2004 19:46] |
|
Ik heb het origineel hier, kost wel 6 miljoen euro. |
|
Ik word doodmoe als ik die cd langer dan 10 minuten op heb staan. Wat een bagger! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Het eerste nummer duurt 10 minuten, misschien moet je die bij een eventuele, volgende luisterbeurt overslaan? Hoe dan ook, ik vind het een hele gave CD. Dus mocht je 'm kwijt willen... |
|
waarom eigenlijk de REMASTER ? |
|
Iemand genoeg van deze cd's: Tiamat - Prey Moonspell - The Antidote en er vanaf wil? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ik moet even iets recht zetten: Er zijn geen remasters van Mutiilation -- Ik verwarde remaster met re-release. Waarom de re-release? Van mij hoeft het niet allemaal zo authentiek te zijn, en bovendien zal de prijs van een re-release t.o.v. een originele druk acceptabeler zijn. |
|
aes dana - La Chasse Sauvage anaal nathrakh - when fire rains behexen - blessed by satan cruachan - pagan evol - dreamquest kludde/wanhoop - split Lugubrum- De vette cuecken lugubrum - de bruyne troon lunar aurora - Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres lunar aurora - elixir of sorrow mayhem - chimera nattefrost - blood and vomit Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Millenium Records had hem dacht ik. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ikke, dat is een rotCD (volgens mijn bescheiden mening dan) maar tis wel n promo |
|
quote: Ja, ik ben hem kotsbeu. Gelukkig had ik hem niet gekocht maar gedownload Zenial |
|
ik zoek de eerste van Neptune Towers... zijn die dingen trouwens ooit op plaat verschenen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat heb ik daar nou weer aan? Ik zie trouwens op je site dat je de vroegere tiamat wel goed vindt. In vergelijking met bijvoorbeeld wildhoney vind ik prey niet eens zo een slechte plaat.. [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 13-04-2004 10:15] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: quote: Ja dat hoor ik vaker, maar ik vond het echt een Judas Christ deel 2 Zenial |
|
quote: Ik maakte voor het eerst kennis met Tiamat toen ik "vote for love" zag op the box. Dat vond ik dus helemaal niks, wat een homo nummer. Maar Prey heeft toch wel een veel duisterdere sfeer en spreekt me toch wel erg aan. Cain is echt een fantastisch nummer! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Dan zal het daar aan liggen, je bent van een generatie later Ik leerde ze kennen toen ik "The Sleeping Beauty" zag op Headbangers Ball Zenial |
|
Ik zoek Koude Haat van Funeral winds op cd. Ergens in Nederland te verkrijgen?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bij een van de bandleden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |