|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Het eerste werk van de nieuwe Drone/Doom sensatie Aardtmann op Vuurtopberg is te downloaden op http://www.aardtmann.tk/. Een 35 minuten durend eerbetoon aan Trollmann av Ildtoppberg. Alle muziek is geimproviseerd en in minder dan drie kwartier opgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 28-01-2004 2:32] |
|
De Voice of Doom zal het zwijgen worden opgelegd nadat hij overspoeld is door deze allesvernietigende Drone aanval. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Mja...zie eerst maar eens iets op je eigen manier te doen...ipv de doomscene op deze manier net zo naar de klote te helpen als de black metal scene... Geef mij maar lesbian doom...punt I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dit is geen zins bedoelt om Trollmann belachelijk te maken mocht je dat denken. Een band, als zij, die gave muziek maakt en die muziek dan ook nog eens gratis weggeeft heerscht natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 28-01-2004 2:18] |
|
nee...dat begrijp ik wel...ik schopte dit topic alleen omhoog... het leek in eerste instantie wat overbodig om het nog eens na te doen... maar ik zal eens gaan downen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ff checken... Oh BTW, m'n browser loopt keihard vast op die track met de Æ's |
|
Ik weet dat er nu een aantal mensen aan het downloaden zijn. Dus ik verander de bestandsnamen nu liever niet. Misschien zou je via een download manager dit adres kunnen downloaden? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:linux? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hoeft niet, ik heb de URL ge-copypeest naar wget. Werkt prima. Moet zeggen dat dit wel extreem klinkt. 'Tis wennen, ben bij track 3 en ik heb 'm nog niet uitgezet dus... |
|
quote:Ken je het origineel wel trouwens? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die noorse band? Nee, lijkt het soms hierop? |
|
Ik zeg maar niks meer... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Alle Nederlandsche bands met een Engelse naam zullen ook wel uit Engeland komen...niet dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Trollmann av Ildtoppberg, uit Engeland, zijn de grondleggers van deze muziek-stijl. Wij lijken er zeker erg veel op. We zouden er niet mee weg kunnen komen dit netjes af te mixen, nog wat nummers erbij te schrijven en het te releasen op een label. Maar het is niet slecht, en het leek ons zonde dat het nooit het daglicht kon zien. Daarom: gratis te downloaden eerbetoon aan Trollmann av Ildtoppberg. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
WOW! Dat was 1 van de meest horrible dingen die ik de afgelopen tijd heb gehoord! |
|
Engels? Aha! Trollmann av nogwat klonk niet echt engels dus daarom. |
|
hhhmz, wazig... of ligt het aan mij? hhmz... klinkt nergens naar, maar vind het zo wazig dat ik het mooi vind, en naar blijf luisteren, omdat je je steeds afvraagt wat er nu weer gebeurt, terwijl het eigenlijk allemaal wel een beetje hetzelfde klinkt... 1 woord, wazig... maar kheb hem nog op staan, dus wel een goed teken.... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Gratis cd's? Ik heb anders nog steeds geen antwoord van die Trollenbergknakkers. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb een tijd geleden gemaild naar trollmanndoomNOSPAM@hotmail.com om te vragen of het klopte dat ze gratis cd's verstrekten. Ik heb meteen een reply gekregen dat het klopte, en dat ik mijn adres kon opsturen. Maandje later lag ie op de deurmat. Het is trouwens wel een CDr met een geprintte voorkant; maar het gaat natuurlijk om de muziek in originele kwaliteit. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Aardtmann op Vuurtopberg is saai. De nummers lijken zo godsgruwelijk op elkaar dat ik er bijna zeker van ben dat het telkens dezelfde keyspartijen geloopt zijn met alleen de basdingen op andere plaatsen. Toegegeven, soms is er een stukje wat daadwerkelijk anders is dan de rest, maar verder ben ik ervan overtuigd dat informatica een veel te makkelijke studie is als jullie hiervoor tijd overhouden Wel vrij goede opnamekwaliteit, chapeau Zijn de keys op de computer gedaan (samples met evt. midi-keyboard) of met een "echt" keyboard? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar aangezien ik inf-lui (nou ja, iig Harm niet ) nooit op goede grappen heb mogen betrappen, zou het ook als grap bedoeld kunnen zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik kan je verzekeren dat er niks is gelooped, ZelThor. Het monotone en de herhalingen zijn nou eenmaal onderdeel van de muziekstijl. Het is ook zeker geen grap! Wij INF'ers zijn altijd bloedserieus... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Mooi |
|
quote: ik heb het nogeens geluisterd en het klinkt idd niet gelooped, daar was ik ook niet helemaal serieus over. als het bij de muziekstijl hoort, dan zijn jullie die meester van het genre (überdoom ), maar dan is het wel een KUTmuziekstijl. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grappig dit. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |