|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
go aardtman.... heet je eigenlijk echt aardtman? [Dit bericht is gewijzigd door count yasko op 01-02-2004 20:45] i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
lol herrinerd me eraan dat ik Zelda the windwaker nog moet uitspelen |
|
Ik vond het leuk en heb er met plezier naar geluisterd ondanks het feit dat het natuurlijk geen ruk voorstelt Winter is coming |
|
Het stelt wel een ruk voor! Technisch niet, maar toch... Eventjes over dat orgineel: zulke bands als deze zie je nooit vaak verschijnen. Eigenlijk gewoon niet. En dus is het supergaaf dat Aardtmann probeerd om dit genre verder te laten groeien (wat ik ook wil gaan doen met mijn band Hemelbos). Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Dat heeft dan ook een goede reden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat er maar weinig mensen deze muziek kunnen waarderen? (Of wilde je daar meteen aan vastbinden dat het dus kutmuziek is?) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik denk dat hij/zij bedoeld dat het kutmuziek is. Het moet altijd hard, brutaal en snel zijn. Ik vind dat soort muziek ook erg goed maar kan niet tippen aan dit soort (en Pagan Metal en mid-tempo Black Metal). Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Mja, eigenlijk is dit gewoon muzikale perfectie! (Naar mijn mening althans!) Dus ik hoop dat jullie hier mee door gaan en dat ik dat beloofde T-Shirt en krat bier nog krijg voor de reply! |
|
Het heeft wel wat.. Maar erg bijzonder is het niet. Maja, als dat het genre is en jullie vinden het mooi, vooral blijven doen zo kan ie wel weer |
|
quote: nou ik denk dat dat er niet in zit maar je mag wel gratis onze cd downloaden |
|
quote: Precies, want cd's kopen is GAY. Alleen downloaden! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Mja, daar deed ik het eigenlijk ook voor! (Is downloaden niet gay enzo trouwens :confuuskijksmile: ) |
|
quote: en zo is dat |
|
quote: Anders antwoord je even voordat ik er aan begin ofzo, stelletje verslaafden! [Dit bericht is gewijzigd door FroZtY op 03-02-2004 0:40] |
|
quote: Dat zullen we ook vooral doen. Zoals het er nu uit ziet zullen de toekomstige nummers wel een stuk afwisselender worden en een meer eigen geluid krijgen |
|
sellouts Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zit het te luisteren en dacht eerst na een paar nummers geskipt te hheb dat het een grapje was, ik ken de "originele" band ook. op zich voor 1 nr wel intressant maar alle nummers lijken wel heeeeel erg op elkaar, iets meer variatie zou leuk zijn. voor meer funeral doom liefhebbers: http://www20.brinkster.com/everdarkgreen/ |
|
ik vind het best cool beetje hetzelfde, maar ik raakte wel geboeid geen zang helaas... Maar dat hoort dan denk ik ook niet bij de stijl ofzo?? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Nee...is niet echt gebruikelijk.. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Danku. We hebben nog overwogen om zang toe te voegen, maar dan zou het niet meer puur improvisatie zijn geweest. Op aankomend werk komt waarschijnlijk wel zang! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
En dit werkje was niet puur improvisatie? |
|
quote: Dat zeg ik. "Dit werkje" is puur improvisatie ... hadden we later vocalen toegevoegd, dan was het niet meer puur improvisatie. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Mwah ik vind er niet zo veel aan.. tis dan ook niet echt 'mijn muziek' www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |