|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Om de serieusheid van dit project nog maar eens te benadrukken: We zijn toegevoegd aan de Metal Arhives op http://www.metal-archives.com/ "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Op metal archives staat wel meer crap one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nu percentueel gezien iets minder dus. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
dat weet ik niet zo zeker... bovendien zijn de gegevens door een of ander Doomy uit NL aangepast.....hhhhhhhmmmm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Doom-noise? Ja Doom metal? Eh, de distortion is er,maar verder Maar ik kan het wel aanhoren, beetje twisted soundtrack bij dagelijkse bezigheden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
mja, vast leuk voor de mensen die er van houden, ikzelf hou meer van "nummers met een kop en een staart. die bas staat trouwens niet erg laag, hè? * zeik-modus* Oud Vuil. |
|
5-snarig, een halfje omlaag gestemt. Het kon inderdaad veel lager, maar dat zou overdone zijn. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: en nu weer door iemand uit de vs ..... hhhhmmmmmmmmmm |
|
De additie van Aardtmann op Vuurtopberg aan de Metal Archives heeft voor zoveel extra data verkeer van en naar die site gezorgd, dat ze nu overstappen op snellere servers. quote: Excuses voor het ongemak names het Aardtmann Team. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
jaja... Oud Vuil. |
|
klinkt wel grappig dit... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
LET THERE BE FUCKING DOOM!!! |
|
Eerste Aardtmann signeersessie groot succes |
|
jullie verkopen je doom aan goths???? SELL OUTS! |
|
quote: wij verkopen helemaal niks onze muziek is gratis te downloaden |
|
quote:oh ... dat is gewoon dom |
|
Jaja, mooi "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
En een review van het geheel is hier te vinden "It's not everyday that you get a high quality album and won't have to pay a penny for it. " |
|
gaef! |
|
proest...hij is volgend mij langer met zijn review bezig geweest dan jullie met de opnames. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij heeft de BMM poep in zijn oren gesmeten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hehehe: Submitted by On Insignium February 18th, 2004 Last modified by On Insignium February 29th, 2004 en de review ook nog door Har...eh..Insignium, zeker een fan! |
|
quote: Dat zou heel goed kunnen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |