|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Verklaar je nader? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
slotje |
|
Dat jullie deze muziek uitbrengen?! Is dit serieus? |
|
waarom een nederlandse naam als je teksten engels zijn? dat was mijn vraag.. muziek nog neit kunnen beluisteren helaa.s.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ligt het aan mij of is het gewoon hele vuige ambient? Vind t wel ok trouwens...ook maar eens zo'n cd'tje score... Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
quote: We hebben de bandnaam 'Trollmann av Ildtoppberg' als uitgangspunt genomen voor de bandnaam. En een soort vrije vertaling lag wat ons betreft voor de hand. We hebben geen teksten, verder alleen maar titelnummers. Die zijn in het engels, omdat er toch een lichtelijk spottende boodschap in sommigen zit, die in het Nederlands natuurlijk helemaal niet zou overkomen. 'Æons of Æsthetic Æries (Ærobic Ægis)' spot bijvoorbeeld lichtelijk met het vele gebruik van woorden als 'Aether' en 'Aeons' in het Doom Metal wereldje. [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 29-01-2004 12:43] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
juist, een grap band dus.. binnekort maar eens downen als ik ergens zit met boxxxjes Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nouuuuh, grapband niet helemaal. We staan zelf wel achter de muziek, er komt waarschijnlijk ook een vervolg, waar we meer tijd in gaan steken. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gôh, boeiend zeg, zo random wat op de toetsen van je synth drukken.. HIJ DOET HET HOOR!!! HIJ DOET HET!!! Wanneer komt de muziek? |
|
De "I Hate Aardtmann op Vuurtopberg" shirts liggen nog bij de drukker. Maar we houden er vast eentje voor je vast Snaack. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
*gaaaaaap* Maar, ik ga het orgineel zeker eens checken.. Dit is weer eens iets.. anders.. Het sfeertje bevalt me wel, afgezien van het feit dat het verder compleeet waardeloos, slecht en ongeïnspireerd is.. |
|
Je gaat 'Trollmann av Ildtoppberg' checken? Hartstikke mooi PS. Check ook meteen Ungl'Unl'Rrlh'Chchch, zelfde twee mensen. Deze band improviseerd ook alles! [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 30-01-2004 0:08] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
jezus christus.... wat een zooi.... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Je bedoelt te zeggen dat het wel wat wegheeft van een niet nader te noemen webzine? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
yep dat bedoel ik None of us are saints - Albert Fish |
|
Dan begreep ik je toch goed... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zo moeilijk was dat toch niet None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Deze persoon heeft het begrepen |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Waarom loopt iedereen te kankeren op deze band? Ik vind dat ze een hele mooie aparte sfeer maken met hun trage gitaarwerk en keyboards. Ik vind dit totaal niet slecht klinken, helemaal niet zelfs. Petje af hoor Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
ik zal het ook zeggen maar dit roels echt wel. mischien ga ik ook iets in deze stijl maken. al aanbid de heilige aardtman kan iemand de website van die trollman geven? [Dit bericht is gewijzigd door count yasko op 31-01-2004 21:26] i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
Hmmm... tja, het heeft wel wat, maar het mist ook wat. Ik kan er op zich best wel naar luisteren, maar het is eigenlijk ook maar goed dat die CD maar 35 minuten duurt Ik word er wel erg triest van, maar dat zal wel de bedoeling zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-01-2004 22:08] |
|
|
|
quote: Omdat het gewoon wat random nootjes zijn die worden gespeeld... niets muzikaals whatsoever... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |