|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hehe, gaav dan..toch maar eens downloaden |
|
quote: Wordt hoog tijd dat je een keer een vriendin krijgt, zuurpruim. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Wordt hoog tijd dat je eens leert hoe je muziek maakt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hihi. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Hm...niet eens zo slecht voor drie kwartiertjes improviseren |
|
Ik vind de review nog het mooiste wat uit die improvisatie is voortgekomen [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 02-03-2004 22:28] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Hehe, vooral die 88% |
|
Ik denk dat een statement in de trant van "Aardtmann op Vuurtopberg is not a nazi band" op de volgende cd zo langzamerhand wel nodig gaat worden, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 02-03-2004 22:33] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:"Parential Guidance: Explicit Improvisation" |
|
Wat dacht je van 'Aardtmann is certainly not a nazi-band nor a political band, those of you who still might think so, you can lick mother mary's asshole in eternity'? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: haha da's een mooie |
|
quote: Nou, dat zou een beetje zijn alsof we andere bands nadoen en daar distantiëren wij ons zo veel mogelijk van. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
gratis, gratis... geld toe willen we. dát is pas true. Oud Vuil. |
|
o, dan heb ik dat verkeerd begrepen... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:en dan een mooie verpakking bouwen, dan maak ik de "sluik"reclame (zie onder) |
|
quote: Alle begrip. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik zal het van het weekend nog een luisterbeurt geven als ik bezopen ben, klinkt waarschijnlijk NOG beter |
|
Hoe meer bier, hoe beter dit wordt; dat staat vast. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:30] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Je moet natuurlijk wel van Drone/Doom/Ambient houden. Ik ga toch ook niet elk R&B forum volspammen met dit soort posts? Onze enigste recensie tot nu toe (http://www.metal-archives.com/review.php?id=38470#3890) gaf ons een 88% rating. En we hebben wel meer positieve reacties gehad. Ook negatieve natuurlijk, maar we zijn ook maar beginners. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
We hebben zojuist een mijlpaal van 666 bezoekers op de site behaald. Bedankt aan iedereen die onze site bezocht heeft! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
NP! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Wat denk je hier nu mee te bereiken . Je had ook gewoon in een zin kunnen zeggen dat je het kut vind, maar goed, leuk dat je je er zo over opwindt . Misschien kan je samen met Kramy een anti Aardtmann clubje beginnen |
|
quote:Vanavond de grote test. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |