|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik denk dat je daar lang op kunt wachten en dat je daar niet mee naar binnen komt. Je kon je geld terugvragen of kreeg het zelfs automatisch teruggestort... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Laatste keer dat ik ze zag speelden ze maar met 1 gitarist. Broderick mag natuurlijk niet meer van ome Dave. |
|
Er moet echt wel een tweede gitarist bij, met slechts Loomis viel het me toch wat tegen live. |
|
Op Wacken dit jaar was het goed te doen met één gitarist, alleen tijdens de solo's mis je die 2e gitarist écht. Hopen dat ze met 2 gitaristen komen dus. |
|
quote: +1 Boeiender |
|
Kaartjes voor de Pul binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Ja ik had het ook gezien ja. Hopelijk was dat meer om het feit dat ze zelf op tour waren met Megadeath ofzo. Broderick is echt geniaal. Ik durf zelfs te zeggen nog genialer dan Loomis. Die "guitar battle" tussen hun tijdens een optreden van NM is zo geniaal. Hoe goed Loomis ook is, Broderick is eigenaar van Loomis als het op "freestyle" soleren aankomt! http://www.youtube.com/watch?v=G5zV-IlSvP4 Het is overigens door Broderick dat ook Loomis nu ENGL speelt! Aardige gast is het ook, tijdje mee geouwehoerd in Helmond. Lekker down to earth gozer... [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 05-03-2010 2:26] My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Anxiety is thrash.. ken je klassiekers dude!!! Het is Megadeth! Niet Megadeath Die battle van Loomis en Broderick lijkt me interessant.. ergens online? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-03-2010 2:47] |
|
Battle: http://www.youtube.com/watch?v=G5zV-IlSvP4 Smaken verschillen over wie wie eigent, maar 1 ding heeft Loomis in ieder geval wel wat ik bij Broderick mis: een eigen stijl. 1 lick en je hoort al dat het Loomis is en dat met je ogen dicht en een wortel in je kont! |
|
En kaartjes natuurlijk al in de mailbox liggen |
|
Hehe, Loomis heeft zoveel vette riffs geschreven, daar kan Broderick niet aan tippen inderdaad. Boeiender |
|
quote: Precies! en vooral die Wortel is belangrijk he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Je spreekt uit ervaring? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
quote: Leuk, zie ik jou ook weer eens. En ook al snap ik wat je bedoelt, dan liever toch zonder die wortel erbij... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ja, is al weer even geleden he Volgens mij de vorige keer ook bij Nevermore, kan dat? Och, jij hebt nog andere mogelijkheden he.. |
|
quote:Blijkbaar voegde Trystys de link ook aan zijn post toe toen ik hem quote Maar doe mij toch Loomis maar |
|
That mean I! |
|
quote:Dat is absoluut waar! My friend, watch out for traitors... |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
WTF, nu ineens juni???? Ze laten me wel erg lang wachten... En dat na het 'geweldige optreden in Helmond'... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Damn, de preview klinkt erg veelbelovend! Dat wordt nog een lange zit... Wachten tot 31 mei... BTW: hoort dit topic niet in 'Heavy metal' te staan ipv bij 'concerten'? [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 16-04-2010 20:39] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Geen enkele reactie op Nevermore's laatste plaat? Heb hem nu veelvuldig beluisterd, heeft sterke momenten maar merk ook dat hij bij vlagen straal langs mij heen gaat. Het is helaas niet de overtreffende trap van This Godless Endeavor geworden die ik stiekem gehoopt had. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |