|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ga proberen om hier ook aanwezig te zijn! Moet alleen vervoer zien te regelen. OV is niet echt een optie. (Oeps, nog ingelogd onder mijn stoere vent's account... This is DecomposingBicth) [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 09-08-2007 13:56] |
|
Ik ga gewoon met de auto en pit wel ergens in Zwolle, daar ken ik zat mensen |
|
quote: +1 Al enig idee hoe laat [of liever: vroeg] jullie naar Elsrock karren? Het begint al vet vroeg Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Daar ga ik me de dag ervoor wel druk om maken. |
|
quote: Is ook een idee, uiteraard. Ikzelf hou meer van wat verder vooruitplannen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:hoe laat begint het dan? |
|
quote: Het festival begint al om 11:00 Hoe laat de bands spelen is nog niet bekend.. [althans zie het niet staan op de site] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: +1 Eerst vrijdag RenYek zijn huis ff onveilig maken hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wat heb ik er zin in! Morgen al! Wiehhhhhhhhhhh! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
nog aan het bedenken of k nou wel of niet ga... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mu bennuh dur! Met aanhang, zelfs... |
|
Vanavond naar Plato! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Er werd op de Neverboard iets gezegd over getrokken verstandskiezen van Warrel, waar ie veel last van zou hebben: http://www.ultimatemetal.com/forum/nevermore/328558-i-hope-you-dutchies-know-about-one.html Misschien toch even met Plato bellen voor je gaat... Als ik me die twee keer twee uur in de auto kan besparen dan zou ik dat in elk geval graag even van te voren weten. |
|
Krijg net belletje dat nevermore niet doorgaat vanwege de klachten van verstandkiezen van de zanger. Non divine speelt wel en de rest van nevermore is aanwezig voor een meet and greet heb ik begrepen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: |
|
quote: Oeh, en morrugun dan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
MOrgen schijnt het wel door te gaan.. |
|
Damned, jammer!!! |
|
Dat was erg fijn gisteravond. Heb je stad en land af geregeld om ergens te kunnen blijven pitten zodat je het hele optreden kunt zien, kom je bij Plato "Nevermore cancelled". Wel echt balen moet ik zeggen. En ik was echt niet de enige die van ver moest komen... Ik kwam zelfs een paar Londenaren tegen die hun vakantie verlengd hadden om hier bij te kunnen zijn! Elsrock ga ik niet naar toe. Ik wacht dan liever tot ze het Plato optreden inhalen. En het is ook een eind reizen met OV en dan kan ik Nevermore nog niet afkijken. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik kreeg het bericht gelukkig door voordat we gingen, maar die apen van Plato hebben nu ook nog steeds niks daaromtrent van op hun website staan. |
|
Ja slecht man! Cummie heeft snel effe naar de Plato gebeld gisteren en die zeiden idd dat het concert gecanceled was.... toen nog snel wat telefoontjes gedaan om iedereen af te bellen die met ons meeging (en ook mensen waarvan ik wist dat die gingen)... alleen geen enkel bericht op de website, dat vind ik dan weer niet echt hendig... nou ja, eens kijken hoe Plato het verder oplost. |
|
Tja dat krijg je met vrijwilligers...... |
|
quote: wij stonden ook met ons goede gedrag voor de deur en konden weer rechtsomkeert maken terug naar Rotterdam balen want we hadden er echt zin in !! |
|
Weet iemand al iets over een vervangend concert in Plato? Op de website staat natuurlijk helemaal niets.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |