|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Chaos? Nevermore is superstrak! Ideale symbiose tussen heavy en melodieus naar mijn mening... no text supplied |
|
Ja ik bedoel chaos in 't publiek. |
|
Chaos , dat komt bij Nevermore toch niet voor! |
|
Ik heb "This Godless Endeavor" inmiddels wat beter leren kennen en hij blijft maar groeien! Met name de laatste drie nummers kunnen me bijzonder bekoren. En die openingsriff van "The Psalm of Lydia" nomineer ik tot 'riff van het jaar' edit: geweldig album gewoon, een van de weinigen die ik zes keer achter elkaar kan draaien zonder me te vervelen. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 01-10-2005 3:17] no text supplied |
|
Ik heb 'This Godless Endeavor' onlangs binnengekregen, maar na wat keren luisteren komen veel elementen mij behóórlijk bekend voor van 'Dead Heart In A Dead World' ('Enemies Of Reality' ken ik niet) en al met al vind ik TGE eigenlijk helemaal niet zo'n allemachtig geweldig album is als veelvuldig gesuggereerd wordt (DHIADW evenmin overigens)... Meer mensen die die mening delen? |
|
quote: Nee. |
|
Ik heb daarstraks nog Dead heart in a dead worldm afgedraaid, blijft een prachtig album hoor! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ik vind Nevermore wel een goede band, btw... maar dat ze overal de hemel ingeprezen worden snap ik gewoon niet. |
|
quote: Mja, daar kunnen sommigen wel in overdrijven ja. Het is gewoon een goede band, maken degelijke muziek en is gewoon zeer prettig om te horen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Keuj, zijn we het daar in ieder geval over eens. |
|
quote: Cheers. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Nou Nevermore is toch wel meer dan een degelijke band. Met het niveau dat elk bandlid weet te halen, wordt de kwaliteit en de lat toch wel wat hoger gelegd dan 'degelijk', vind ik persoonlijk dan. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: +1 But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik begrijp niet waarom iedereen zó enorm uplifting is over Nevermore Ik vind het niet verkeerd, en Dead heart in a dead world hoort zeker bij mijn favo platen. Maar sindsdien is het niet meer zoo extreem goed toch? signature |
|
Ik vind ze geweldigggggggg, 1 van mn favo bands iig!! |
|
Ik vind het ook een geweldige band. De laatste cd van hun is ook weer geniaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
laatste cd is echt mijn favoriet. Vooral born en bittersweet feast vind ik erg gave nummers. [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 01-08-2006 16:25] |
|
Nevermore Het grooved als een hoer, te gekke riffs, kippevel soleerwerk van Loomis, vette drummer en gave zang 23 september heen!! |
|
Zeker weten !! |
|
quote: Wederom gezellie!! |
|
De vorige keer Nevermore in 013 heb ik zo staan freaken he, geweldig! |
|
Hey, kicke shit. Nevermore wil ik wel een keer live zien! Ik ken alleen de laatste plaat goed, en die is echt kankervet zeg. |
|
ergens wat te horen? Je moeder. |
|
Check Dead Heart In A Dead World Enemies of Reality mag er ook zeker zijn! Eigenlijk hebben alle platen hun charme. Dreaming Neon Black is wat donkerder en ingetogen, maar dr staan ook geniale nummers op! Poison God Machine bijvoorbeeld |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |