|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nevermore was best gaaf, al ben ik geen echte Nevermore- noch powermetalfan en moet ik bekennen dat ik naast Dead Heart in A Dead World maar een handjevol nummers ken.. Wie het visuele schouwspel van Nevermore wil herbeleven kan even naar mijn site gaan: www.graspop2005.tk |
|
quote: mooie fotookes!!! |
|
VET NIEUW NUMMER OP DE NEVERMORE SITE!!! Voor degenen die downloaden waarschijnlijk niet erg boeiend www.nevermore.tv/ You can either agree with me, or be wrong. |
|
Wat een ontzettend kut optreden weer op Graspop Alweer bagger geluid en het zat ook vol met fouten, echt een tegenvaller. |
|
quote: toen met AE in de 013 was t helaas ook nie veel!!! |
|
quote: Welke troep zit er in jouw oren? Amaai! Het geluid was vet en Warrel was eindelijk weer eens prima bij stem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat nieuwe nummer is inderdaad vet ja! Sinds 'Dreaming Neon Black' heb ik echt een zwak voor deze band. Ik ga het nieuwe album ook maar halen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die nieuwe plaat is ronduit geniaal! Ik heb de promo neergeladen een tijd geleden. De cd ligt hier nog niet in de winkel omdat er gerommel tussen verschillende distributiefirma's is (wist de lokale platenboer me te vertellen). |
|
Nevermore reken ik tot een van mijn favoriete bands Heb ook de promo en ik vind het nieuwe album echt een meesterwerk, kan gewoon geen genoeg krijgen van die plaat. Alles klopt, supergoede nummers, supergoed gemusiceerd met een vette productie. Even aanschaffen zodra ik hem zie ligggen bij de platenboer. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Heerschende plaat: This Godless Endeavor... Echt weer een juweeltje! Het eerste nummer alleen al heerscht! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Klopt, nummer 1 is echt vet. Dan gelijk Final Product erachteraan en het kippenvel staat op mijn armen, damn! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Die nieuwe plaat is poeplekker ja! Dat gitaarwerk als die solo in het eerste nummer erin knalt staan al m'n haren ook recht overeind (en wel meer ook!! ) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
To much info You can either agree with me, or be wrong. |
|
This Godless Endeavor is inderdaad een meesterwerk!! Hulde!! Nevermore |
|
Ik moet em nog checken, is 't een beetje beukend? Ik las namelijk dat er ook aardig wat rustige ballad achtige nummers opstaan. |
|
quote: Echt niet!! Kopen dat album, het heerscht echt heeeeeel erg!! [edit]: check http://www.nevermore.tv en download Final Product, dan heb je een voorproefje! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 10-08-2005 21:03] |
|
Haha niet liegen, het stond in de Aardschok! |
|
quote: En de aardschok is de bijbel Hij beukt wel degelijk. Maar er staan natuurlijk wel wat rustigere nummers op, dat is bij Nevermore nooit anders geweest. Luister Final Product maar op hun site dan heb je echt een goed idee hoe de volledige cd is You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik vind hem zelf ook errug te gek, vind hem net zo goed als Dead Heart In A Dead World, van Enemies of Reality vind ik maar een paar nummers mooi en dat heb ik ook met de oudere albums helaas |
|
Final Product vind ik zeker wel een lekker nummer. Maarre nog een vraagje dan : Hoe is deze band live? |
|
Bij eerste beluistering gelijk kippenvel: wat een geweldig gitaarwerk staat er op deze plaat zeg! no text supplied |
|
Ik heb Nevermore een aantal keer goed en een aantal keer slecht live gezien..... Laatste keer in een zaal was in de 013, in ik geloof 2003. Toen was dat samen met Arch Enemy, en nou ben ik absoluut geen Arch Enemy fan, maar AE veegde compleet de vloer aan met Nevermore... Op festivals was Nevermore meestal wel redelijk... Ik hoop dat Nevermore deze keer mij wel weer kippenvel kan bezorgen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Maar is 't echt een band waar iedereen gehypnotiseerd wordt door de muziek of waar iedereen compleet los gaat en 't een chaos is? |
|
Persoonlijk vind ik Born (eerste nummer) en This Godless Endeavor (laatste nummer) echt geweldig Heerlijke teksten ook. Lekker meezingbaar, doch beukende muziek. My children, you are my army Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |