|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Aangezien er op het topic Nederlandse Black Metal de sfeer een beetje erg verhit raakte start ik hier een topic over Folk Metal. Persoonlijk vind ik het een van de beste soort Metal die er is, met name de invloed van volksinstrumenten spreekt mij aan (noem me nu maar een mietje). Enkele Folk Metal bands die ik goed vind: Menhir, Lord Wind, ... Wat vinden jullie? Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
UTFS KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haggard, Cruachan, Tanzwut, Saltatio Mortis etc. etc. folkmetal (en folk trouwens ook) is erg leuk! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Falkenbach, oue Vintersorg en Finntroll niet vergeten! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: krijgen we dat hier ook al? My madness, my sadness |
|
er staat oa Stille volk en Skyforger in mn kast,heerschen gewoon!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Pest dat kind eens niet zo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
why not? Je moeder. |
|
heer en meester van het Folkmetalgenre blijft Falkenbach *edit* MANEGARM NIET VERGETEN [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-02-2004 17:43] |
|
quote: Nog geen van Boombaard jammer genoeg. En waarom vraag je 'Heb je eindelijk je MP3's gevonden'. Ik mag toch wel gewoon vragen op MP3's? Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
hoe gay, waarom koop je niet gewoon de demo oid Je moeder. |
|
Ásmegin, Falkenbach, Finntroll, Korpiklaani, Rivendell zijn voorbeelden van bands waar ik cd's van heb. Ik heb het zelf het liefst als de balans ook weer niet te veel naar folk uitslaat, hetgeen bij Korpiklaani wel enigszins het geval is. Het moet IMHO nog wel een flinke metal lading bevatten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat is niet sociaal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: o ja sorry ik mocht geen mensen meer kwetsen Je moeder. |
|
quote:Ontopic, bitch! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: shut the fuck uip[ niggå Je moeder. |
|
quote:Godver, ik moet nog een passend carnavalspak regelen voor volgende week, goed dat je me eraan herinnert. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: karin en ik gaan als heidi en heidi als we gaan btw want daar weet ik verder niks meer vanaf.. Je moeder. |
|
quote:Hehe, ik vind het wel bij je passen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
yes heidifolk metal ONTOPIC HOERRRRRRRRR Je moeder. |
|
Iedereen die hier komt om Folk Metal belachelijk te maken of komt om Folk Metal af te zeiken: typh op godverdomme! Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
typh op? Je moeder. |
|
quote: Kanker op! Flikker op! Zoiets bedoelde ik Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Folk Metal zuigt...Haggard is [was] OK, maar dat is dan ook geen folk metal... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |