IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Folk Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-03-2004 17:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Windir.... is dat nu folok of pagan metal :S


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-03-2004 17:24 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Gewoon black met wat invloeden.
Het heerscht alom!


F*ck hippies


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-03-2004 17:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Daar ben ik het wel 100% mee eens


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 26-03-2004 18:46 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 26 maart 2004 13:07 schreef Manifest het volgende:
Ik herinner me dat Grimm ook is met Otyg opgetreden heeft.
Zijn daar nog opnames van?

Ik heb het hele concert van Otyg fijn op cd staan en er is ook nog een videoband van, maar we hebben destijds met de heren van Otyg afgesproken dat die opnamen niet verder verspreid zouden worden dan binnen Grimm.


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-03-2004 18:48 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Zo'n belabberd optreden dan?


F*ck hippies


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 26-03-2004 18:56 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Nee, de heren van Otyg hadden hun muziek verkocht aan Napalm Records, dus mochten wij niets uitbrengen of we moesten centjes betalen en daar hadden we geen zin an


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-03-2004 18:58 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Damn, homeaux.
Als het op internet wordt gelekt kan je er toch ook niks aan doen?

Otyg bestaat toch niet meer.


F*ck hippies


Voske
Usericon van Voske
Posted 26-03-2004 19:02 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

Hé Cuntridder, ouwe pekelharing!!! Alles flex!!!


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 26-03-2004 19:13 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Voske, oude stinkerd, nog geneukt? Alles flex hiero, net een fles Poolse Vodka gekocht, vanavond weer zat worden
We hebben er wel aan zitten denken om die opnamen gewoon te verspreiden, hadden ze nog maar moeten bestaan!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-03-2004 19:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

voske, geile baas..

de patjakker heeft mij via een telefonische verbinding enekel van je wangedrochten laten horen.....



hulde, prijs en lof zal u ten goede komen...

bij uw volgende verblijf in de lage landen zal ik een aantal afrikaanse dames inhuren voor een overheerlijke orale traktatie!!!!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 26-03-2004 19:14 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Beter, Jimbo, oude masturbeerkoning


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-03-2004 19:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

sjonnie, gare trekmajoor..
morgen in panningen?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voske
Usericon van Voske
Posted 26-03-2004 19:22 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

Lijkt me een oneerbaar voorstel, Raefmans! Die zweedse dames gaan op den duur ook vervelen!


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-03-2004 19:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hqahaha

juist.. die zweedse blonde ikea wijven.......


breek me de bek neit open..

ik akn me nog hele mail conversaties herinneren emt zawendelaer,... waar minstens elke keer 20 ikea plaatsjes van de dames in de sauna weerden getoont


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voske
Usericon van Voske
Posted 26-03-2004 19:25 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:13 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:...net een fles Poolse Vodka gekocht, vanavond weer zat worden



Gekocht?! Die hebben die vrachtwagenschauffeurvrienden van jou toch gewoon voor je meegenomen!

Pools truckerscollectief Wyborova!!


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 28-03-2004 16:48 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Finntrol-svartberg. Voor de rest.


Or you children of today are Children of the Grave.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 16:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:48 schreef Tormentor_horst. het volgende:
Finntrol-svartberg. Voor de rest.
U krikt het intellectuele niveau hier niet op met deze post.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2004 16:51]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 28-03-2004 16:55 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Bij de weg.Ik ben niet echt een folk-metal kenner.


Or you children of today are Children of the Grave.


riddere Fenrir
Usericon van riddere Fenrir
Posted 29-03-2004 19:19 by riddere Fenrir Wijzig reactieProfiel van riddere FenrirQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:24 schreef irritante klootzak het volgende:
hqahaha

juist.. die zweedse blonde ikea wijven.......

breek me de bek neit open..


Gewoon een dikke sigaer in hun muile stampen, hetzelfste wat ik zondag (in Bladel) met jullie ga doen.
TUFFEN DIE SIGAERE!!!!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-08-2004 20:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Turisas is ook weer een nieuwe Folk Metal band. Hun debuut-album, Battle Metal, is geweldig



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... in een roeibootje ....


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 20:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:27 schreef MetalJan het volgende:
Turisas is ook weer een nieuwe Folk Metal band. Hun debuut-album, Battle Metal, is geweldig





Vergelijkbaar met???


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 20:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:27 schreef Jenje het volgende:
... in een roeibootje ....



Vikingen met een Yamaha buitenboordmotor zijn dan ook bijzonder ongeloofwaardig


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:33 schreef varanus het volgende:
Vikingen met een Yamaha buitenboordmotor zijn dan ook bijzonder ongeloofwaardig
ROFL ok ok ..

Maar als je dan trui ende rim wilt overkomen als moderne viking ( ) gebruik dan zo;n vikingenboot ipv het visbootje van je bejaarde buurman ....


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-08-2004 21:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen