|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Windir.... is dat nu folok of pagan metal :S |
|
Gewoon black met wat invloeden. Het heerscht alom! F*ck hippies |
|
Daar ben ik het wel 100% mee eens |
|
Zo'n belabberd optreden dan? F*ck hippies |
|
Nee, de heren van Otyg hadden hun muziek verkocht aan Napalm Records, dus mochten wij niets uitbrengen of we moesten centjes betalen en daar hadden we geen zin an Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Damn, homeaux. Als het op internet wordt gelekt kan je er toch ook niks aan doen? Otyg bestaat toch niet meer. F*ck hippies |
|
Hé Cuntridder, ouwe pekelharing!!! Alles flex!!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Voske, oude stinkerd, nog geneukt? Alles flex hiero, net een fles Poolse Vodka gekocht, vanavond weer zat worden We hebben er wel aan zitten denken om die opnamen gewoon te verspreiden, hadden ze nog maar moeten bestaan! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
voske, geile baas.. de patjakker heeft mij via een telefonische verbinding enekel van je wangedrochten laten horen..... hulde, prijs en lof zal u ten goede komen... bij uw volgende verblijf in de lage landen zal ik een aantal afrikaanse dames inhuren voor een overheerlijke orale traktatie!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Beter, Jimbo, oude masturbeerkoning Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
sjonnie, gare trekmajoor.. morgen in panningen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lijkt me een oneerbaar voorstel, Raefmans! Die zweedse dames gaan op den duur ook vervelen! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
hqahaha juist.. die zweedse blonde ikea wijven....... breek me de bek neit open.. ik akn me nog hele mail conversaties herinneren emt zawendelaer,... waar minstens elke keer 20 ikea plaatsjes van de dames in de sauna weerden getoont Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Gekocht?! Die hebben die vrachtwagenschauffeurvrienden van jou toch gewoon voor je meegenomen! Pools truckerscollectief Wyborova!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Finntrol-svartberg. Voor de rest. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote:U krikt het intellectuele niveau hier niet op met deze post. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2004 16:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bij de weg.Ik ben niet echt een folk-metal kenner. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote: Gewoon een dikke sigaer in hun muile stampen, hetzelfste wat ik zondag (in Bladel) met jullie ga doen. TUFFEN DIE SIGAERE!!!! |
|
Turisas is ook weer een nieuwe Folk Metal band. Hun debuut-album, Battle Metal, is geweldig |
|
... in een roeibootje .... |
|
quote: Vergelijkbaar met??? spelfout weggehaald... |
|
quote: Vikingen met een Yamaha buitenboordmotor zijn dan ook bijzonder ongeloofwaardig spelfout weggehaald... |
|
quote:ROFL ok ok .. Maar als je dan trui ende rim wilt overkomen als moderne viking ( ) gebruik dan zo;n vikingenboot ipv het visbootje van je bejaarde buurman .... |
|
I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |