IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Folk Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2010 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

the 3rd and the mortal heb ik sorrow van, ander werk eigenlijk nooit gecheckt, eens doen, deze track klinkt goed


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2010 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kent iemand Folkodia?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2010 23:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Skyclad. Da's de enige band die daar mee weg komt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-06-2010 23:12 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

NIK ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN HKLPF HOUD JE IN

Doe eens niet zo gemeen yo.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2010 23:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 23:12 schreef KHPLF het volgende:
NIK ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN HKLPF HOUD JE IN

Doe eens niet zo gemeen yo.

Wie ik?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-06-2010 23:18 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Joah

Het gaat wel weer hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2010 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 23:18 schreef KHPLF het volgende:
Joah

Het gaat wel weer hoor.


jij moet zeker FOlkodia luisteren


ongelofelijk


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2010 23:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 23:18 schreef KHPLF het volgende:
Joah

Het gaat wel weer hoor.
Gelukkig maar. Smaakthingie denk ik. Folk is te gek, b.v. Veulpoepers, Fungus en veel ander spul. Folk met punk ook, b.v. Dropkick Murphys en Flogging Molly. Maar de mix met metal vind ik vaak ver gezocht en matig. Kan toch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-06-2010 23:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Waar blijft de nieuwe elexorien?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-06-2010 23:33 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Zeker, ieder zo zijn smaak
anders zou dit forum ook maar saai worden denk ik zo wel

Houd ik niet van blije hippie huppel-(folk-)metal (meestal van die cheesy, clichématige deuntjes die uit een keyboard toeteren waardoor het als folk bestempeld word, WHUT)

En Hippie, alleen die naam al


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2010 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

één van de kutste bands ooit denkk


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-06-2010 8:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 23:02 schreef Hypnos het volgende:
kent iemand Folkodia?


Ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2010 8:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Bands als Eluveitie en Ensiferum zouden heel folkloristisch als zeehondjes doodgeknuppeld moeten worden.

Dat is ook weer niet heel aardig, dus laten we het dan bij het ritueel in het Amsterdam-Rijnkanaal smijten van de nieuwe Valkyrie Bukkake: Druid Lust III of hoe heten die kut-albums ook houden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2010 9:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Och, in den beginne was het wel grappig om Eluveitie live te zien, maar de hele folk / pagan / viking scene hangt van zielige menschen aan elkaar.

Dus ben ik het met M. eens.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2010 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De ene band is de andere niet, doe niet zo christelijk!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2010 9:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2010 9:02 schreef Jenje het volgende:
De ene band is de andere niet, doe niet zo christelijk!


Hmz... De fans blijven sneu. Kunnen ze ook weinig aan doen. Op Metalcamp maar weer ouderwets drinkhoorn spotten, altijd vermakelijk.


Boeiender


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-06-2010 9:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 juni 2010 8:52 schreef Count Usher het volgende:
Ik.

+1


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2010 9:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 9:03 schreef MR. N het volgende:
Hmz... De fans blijven sneu. Kunnen ze ook weinig aan doen. Op Metalcamp maar weer ouderwets drinkhoorn spotten, altijd vermakelijk.
Wat ben je toch een lekker ouderwetse lul jij


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2010 9:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 9:02 schreef Jenje het volgende:
De ene band is de andere niet, doe niet zo christelijk!
Het is allemaal kut.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2010 9:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 8:52 schreef Count Usher het volgende:
Ik.


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-06-2010 9:48 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 juni 2010 9:32 schreef M. het volgende:
Het is allemaal kut.

Vind je Cruachan ook nog zo kut dan?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2010 9:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2010 9:30 schreef Jenje het volgende:
Wat ben je toch een lekker ouderwetse lul jij


Soms.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2010 9:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 9:48 schreef Beli Mawr het volgende:
Vind je Cruachan ook nog zo kut dan?

Alles, totalen krieg, aan mijn lijf geen draailier godverdomme.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-06-2010 10:25 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Haha, wat een circklejerk hier, bruut doorbroken door Beli Mawr's gefaalde poging om van M. erkenning te krijgen voor zijn heldenband Cruachan.


Laatste ontdekking in dit genre was voor mij de laatste cd van Nokturnal Mortum



(fijne Bathory invloeden)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2010 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen