|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha das een goeie orion! zzz |
|
quote: Helemaal gelijk .. |
|
Gamma Ray- Rebellion in Dreamland etcetera |
|
quote:ja is een leuk nummer... geen kippenvel voor mij I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
candlemass debuut staat nog eens op heel die cd is kippenvel Do androids dream of electric sheep? |
|
Edge Of Sanity - Crimson I I Find That I Am Not There... |
|
quote: dat is idd een vet nummer. |
|
quote: Sorry bedoelde Uma Cura van cd Nation. Arise is minder kippenvel en meer zin om te stuiteren |
|
quote: ieder zijn ding Iced Earth- Watching Over Me....echt een mooi nummer etcetera |
|
The Sisters Of Mercy - 1959 http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote:Gaaf nummer ja Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: <---- Zie User Icon Helemaal mee eens.... vooral het laatste nummer vind ik geweldig. .. |
|
countess bathory van venom vind ik wel een zeer goed nummer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Zeker Heb je de Candlemass versie van Countess Bathory wellis gehoort....Die is ook goed .. |
|
quote: Die natuurlijk ook En School zeker niet te vergeten. Maar toch vind ik Fools Overture het best. NP: Queensrÿche - Silent Lucidity Ook kippenvel zo kan ie wel weer |
|
quote: idd een heel mooi nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De hele cd Reason van Officium Triste staat vol prachtnummers ... |
|
Metallica - The Ecstasy Of Gold Bon Jovi - Always Queensrÿche - Lady Jane |
|
Sonata Artica - UnOpend en nog veel meer... maar daar gin de topic volgens mij niet over... |
|
quote: Zeker een geweldig nummer ! Alleen vind ik Heading For Tomorrow eigenlijk nog beter. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 20-04-2004 20:55] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Van Gamma Ray vind ik Dethrone Tyranny erg gaaf, met de bijhorende Introduction. |
|
quote: Oh zeker weten!! Ik liet het laatst aan iemand horen die totaal niet thuis was in metal en die vond het ook indrukwekkend. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Unforgiven - Apocalyptica "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Beide cd's van Thunderstorm: Sad Symphony & Witchunter Tales! Dat zijn beide een ware kippenvel-trip. Mijn hemel wat weet die band mij te raken zeg!!!! DOOM OR BE DOOMED [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 22-04-2004 13:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |