|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deliverance van Opeth blijfr mooi! (np) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik bedoel de hele plaat spelfout weggehaald... |
|
quote: Prachtige sfeer! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: i know, maar ik doelde op het nummer btw. jammer dat hierna toch wel over was met deze band op een ep'tje na........ [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-08-2004 12:56] |
|
quote: Of wat te denken van To Bid You Farewell? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Doch een mooi nummer, ik vind Advent van die plaat nog net iets sfeervoller. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Yep,doodzonde spelfout weggehaald... |
|
quote: die hele plaat krijg ik kippenvel van. moet er alleen niet te vaak naar luisteren, vrolijk word je er niet van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Mwa, enkel de lyrics, verder is ie toch niet zo deprimerend? Er zijn er ergere "Obras son amores y no buenas razones" |
|
zoals? nee de hele sfeer van de plaat ik weet niet voel me er down door. vooral de nummers Everything Is Nothing en No one there. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Zoals bijvoorbeeld Deliverance van Opeth. Of The Dreadful Hours van My Dying Bride. Om er slechts twee te noemen. Beide kippevel platen. Ik vind de muziek op TCWL eerder 'happy', vergeleken bij de lyrics "Obras son amores y no buenas razones" |
|
tis maar wat je happy noemt, zit vooral ook veel sarcasme in Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:In de lyrics, ja. Maar de muziek vind ik toch eerder luchtig, zit niet bepaald veel melancholie noch sarcasme in. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 20-08-2004 14:06] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Mja, dat zou je op het eerste gehoor ook van Discouraged Ones van Katatonia zeggen. Een uptempo rockplaat, maar als je beter luistert dan hoor je dat het minimalistische van de muziek het een heel uitzichtloos sfeertje geeft. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Discouraged Ones is gewoon de melancholie zelve! Zowel qua lyriek als muziek. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Driewerf Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Hmm, hij kwam toevallig weer eens langs op m'n playlist, en ik wist meteen weer waarom ik een FnM fan ben.. 'Midlife Crisis' - Faith no More. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Heerlijke plaat, ik word er juist vrolijk door op een vage manier haha Vind het een behoorlijke hippy-plaat op de een of andere manier. Maar dan ga ik geen teksten meelezen Evergrey von'k eerder heel cool ("oudere" werk) maar als ik het nu op zet word ik er down van. Blegh.. geen klootn meer an. Terria van Devin Townsend is pas kippenvel |
|
Tsjuder - Sodomizing the Lamb Aaaargh! |
|
quote: Tsjuder? Wa's dat? |
|
quote:Genrevaste black metal. Vewwie naais indeed. |
|
Haha mooi gespwoken ben nie zo weg van blackmetal. of het moet heeeeeel lijp en technisch zijn ofzo hehe. kzal het eens checken, Tsjuder Ah ben nu Kill for Satan, Demonic Possession Throne of the goat en Atum Nocturnem aant downen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-08-2004 18:16] |
|
quote:Tjah, sommige nummers zijn uber, andere zijn weer erg bout. Heel vreemd. Maar over het algemeen heerschend dusch! Is ook een topik van trouwens. |
|
slaget i skogen bortenfor van enslaved beste nummer ooit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |