|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lol embed faal? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zozo. Boeiender |
|
Converge - Concubine : en Brand New - Jesus Christ : http://www.youtube.com/watch?v=c_iNdbPvrYk [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-01-2011 14:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: zo dan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Euh... Boeiender |
|
GODVERDETERING WAAAAAAAH Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Braia - Tempos Idos Godgruwelijk heerlijk zwoel en kippevellerig stijve-tepel nummer! |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh, eh, Beli, jij als celtic folk-liefhebber vindt Braia ook wel tof denk ik. En Tuatha de Danann. Zelfde laken en pak, maar dan met metal. |
|
Tuatha de Danann ken ik al en is best goed Die andere naam zal ik eens checken! [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-11-2010 22:21] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Tuatha vind ik leuk, maar niet heel superbijzonder. Op het feit dat het Brazilianen zijn die celtic muziek maken na dan. Braia aan de andere kant vind ik echt geniaal. Een mix van celtic en braziliaans geluid en de zang is hier ook in het portugees wat de muziek enorm ten goede komt. Plaat is afgelopen voor e er erg in hebt. Maareh, check die youtube video die ik een paar posts hierboven plaatstte! |
|
quote: Zal ik zometeen eens doen, nu eerst nog de top Wijftig van StuBru uithoren (de top 50 van de vrouwelijke artisten), staan best veel leuke nummers tussen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: klinkt nice! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heul veul nummers (allemaal) van Woods of Ypres! Maar laat ik er 2 nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Bijlie op 12-11-2010 5:24] |
|
quote: Ik doe het ervoor. Thuis de band eens verder checken. Bedankt voor de tip! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Alles van REM valt wel onder de noemer mooi denk ik. Oasis ook wel. Zoveelste mentalkloon. |
|
Toppie Beli en Ralph! |
|
Black seeds of bunny! |
|
Leuk zwijmelnummertje van Elysian Fields http://www.youtube.com/watch?v=D4tPeHaPOwo |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+21 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |