|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
goei smaak . it's only them en game van Pain :p |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Evergrey - Faith Restored en When the walls go down |
|
quote:En Dio -As Long As It's Not About Love "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: En Dio - Dream evil!!!! |
|
solitude-black sabbath the tea party-save me jemig eigenlijk best wel heel veel. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Mark Lanegan is een kippevel oproepende zanger imho, de cd 'I'll take care of you' is echt heel sfeervol, en live is hij ook echt aan te raden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Eva Cassidy - Who knows where the time goes Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
All about Eve-Marta's Harbor Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Zit toevallig Edges of Twilight nu te luisteren.. gave band met een hoop mooi liedjes. Verder: the posies - Dream all day, het ultieme popliedje... |
|
Do or Die - Ultimatum ik vind die hele plaat trouwens moddervet! Heeft iemand enig idee of er al wat nieuws van Do or Die in de maak is? |
|
Bots - Wat zullen we drinken Arie Ribbens - Brabantse nachten Guus Meeuwis & Vagant - Meters bier! De Deurzakkers - En met die handjes de lucht in Carnaval Waag eens een dansje! |
|
My Dying Bride - The scarlet garden |
|
smaak! |
|
quote: Dat nummer ken ik niet , maarre over het algemeen zijn veel MDB nummers voor mij kippenvel nummers. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-02-2005 21:31] |
|
Bruce Dickinson - Man of Sorrows |
|
quote: Inderdaad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Joni Mitchell - Big yellow Taxi [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 05-02-2005 22:20] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Evergrey - When the walls go down W.A.S.P - Sleeping (In the fire) Akoestisch Moody Blues - Nights in white satin Cirith Gorgor - Thorns of oblivion Borknagar - Liberated en Anathema - Are you there, dit was het wel min of meer |
|
dream theater - vacant "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik heb em nu op staan: Voice Of The Soul van Death |
|
quote: die is schitterend idd!!! |
|
anathema - are you there "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
een nummer van andrea bocceli, weet de titel niet meer maar als de zang erin komt, zit het meteen op emotioneel puntige snaar.... en natuurlijk Rundgang um die tanszendentale Saule der singularitat van burzum, 25 minuten kippenvel Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |