|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, vertel, vertel ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: john denver ook veel herinnering aan *zucht wat ken die vent toch teksten schrijven heb bijna alles wel op lp van die man Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Anathema - A Dying Wish blijft een prachtig nummer. Har har! |
|
Blut Aus Nord - From Hlidskjalf dat synth stuk halverwege! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Evergrey - I'm Sorry Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: bij narcissus heb ik het meer maar ik heb dan ook maar 3 nummers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pain of Salvation - Undertow Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Veel nummers van Manilla Road. .. |
|
Black Steel - Bonded by Steel |
|
nieuw op mijn PC: Agalloch - In the Shadow of our Pale Companion Amorphis - Veil of Sin Symphony X - Accolade II no text supplied |
|
Agathodaimon: -Ribbons/Requiem '99 -Sacred Divinity (non album edition) My Dying Bride: -The Raven and the Rose -My Hope the Destroyer (nog teveel van MDB om te gaan noemen) Ancient: -Willothewisp -I, Madman Opeth: -A Fair Judgement -Death Whispered a Lullaby -The Drapery Falls (en nog een handvol van deze band) Finntroll: -Den Sista Runans Dans -Svart Djup Emperor: - The Eruption Strapping Young Lad: -Young Machines Katatonia: -I Break -Transpire Paradise Lost: -One Second -It Is Too Late The Old Dead Tree: -We Cry As One Damn... Ja, ik heb al heel wat kippevel in m’n leven gehad, en dit is dan nog maar een fractie ervan... Muziek heerst "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Freddie Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Vinnie Moore - Last Change!!!! |
|
quote: Zoek wat foto's van Jenje op...krijg je nog meer kippenvel...for all the wrong reasons. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gaate- inga litimor true disco chick |
|
Geen kippenvel nummer maar wel erg mooi: Enslaved - 793 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben dan misschein de enige van heel ZM dit hier echt van kan genieten. Niet echt kippenvel maar wel heerlijk Limbonic Art - Under Burdens of Lifes Holocaust Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: klopt! alleen kan ik het vanwege bepaalde herinneringen niet echt meer aanhoren [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2004 4:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bathory - Ring Of Gold .. |
|
Eternal Tears Of Sorrow - The River Flows Frozen |
|
Agalloch - Kneel to the Cross (Sol Invictus cover) no text supplied |
|
*hele harde schop* Marillion - Angelina Threshold - Opium Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Van de nieuwe caliban : Goodbye Perfecte balans tussen hardheid en gevoel .. |
|
Hmmm, moeilijk, moeilijk.. Sirenia - At Sixes and Sevens Sirenia - Voices Within Ayreon - My House on Mars Tristania - Heretique Hammerfall - Glory to the brave Dimmu Borgir - The Insight & The Catharsis En wat minder metal gerelateerd.. Paganini - Viool Sonata 6 Dave Matthews Band - Two Step (om persoonlijke redenen, wel te verstaan.) En, hoe kon ik het in eerste instantie vergeten.. One van U2. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 18-08-2004 18:27] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |