|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Het kilometer gedeelte is inderdaad erg eerlijk. Maar ik denk dat de milieufactor op een andere manier berekend moet worden. |
|
Gaan ze dan in elke auto een tacho inbouwen? Hoe willen ze een paar miljoen auto's monitoren? Onbegonnen werk. Bovendien erg fraudegevoelig. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
Waarom zou iemand met veel geld wel een milieu auto kunnen lappen en iemand met minder geld niet?Die dingen zijn geen kut goedkoper.op zich is het wel een redelijk eerlijk idee vind ik.De enige die erop achteruit zouden gaan zijn diegenen die extreem veel kmters rijden |
|
quote: Sterker nog: Hoe goedkoper/kleiner de auto hoe zuiniger. Een dikke BMW of Mercedes rijdt één op veel (niet te zwijgen over de nog exclusievere bolides) terwijl een Volkswagen Polo of Fiat Panda 1 op 30 rijdt. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Je bedoelt een op weinig.... Overigens zijn de meeste middenklassers van BMW en Benz (3 serie, Cklasse) best zuinig. Zelfs de hogeremiddenklassers (5 serie, Eklasse) zijn prima te doen. De huidige 530d haalt iets van 1 op 20. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja je hebt gelijk. Of ik bedoelde toevallig bij één op veel 1 km op veel liter De bovenklasse rijdt vaak maar 1 op 6 of 1 op 8 hoor. Dat zijn dan ook pittige blokkies in het vooronder. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Ja die wel. Maar relatief zijn zelfs die zuinig (in vergelijking met de prestaties die ze leveren) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Niet dat je mij hoort zeuren over hoge emissies; ik rijd met mijn tank zelf 1 op 3... (in verhouding ook erg zuinig voor een 8 cilinder 5.2 liter blok, niet?) [Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 12-02-2004 13:22] Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Jep. Ik rijd best zuinig maar ik heb dan een 2.0 liter Turbo Diesel. Mijn pa rijdt relatief onzuinig met z'n 3.0V6 benzine die amper 200pk uitspuugt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn 5.2 liter V8 heeft maar 150pk. Maar dat maakt niet uit, want het maximum koppel ligt op 1600 toeren (ik meen 250Nm). Het kleinste en goedkoopste Moparblokkie uit die tijd. Als je hem opvoert kan er met weinig aanpassingen 400pk uitgeperst worden. Daar heb ik alleen absoluut niets aan bij een truck van 2300 kilo die gemaakt is om te vervoeren/trekken. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
Aanpakken die scheurijzers, betalen gij zondaars! |
|
quote: Wat een stelletje joden zijn het toch. |
|
quote: via benzine lijkt me redelijk en realistisch. |
|
quote: Mwhoehahaha |
|
quote: Dan betalen mensen die aan de grens wonen dus geen belasting... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: idd, maar een volledig sluitende oplossing bestaat nu eenmaal niet. |
|
....het verbaasd me dat dit van de VVD moet komen, maar ik vind het wel een okay idee. Ben benieuwd hoeveel via frisia en aanverwante bedrijven gekochte verlaagde BMW'tjes met daarin een stelletje pimpin' losers, die bijkans hierdoor diep in de schulden zitten of gewoon aan het dealen slaan, de centra van steden zullen blijven vervuilen met hun zogenaamde coolheid en r&b op volume 10 |
|
quote: Hey, het KAN erger. Bijv. met zo'n big-brother kastje op je dashbord (die JIJ moet betalen) zodat de guv'ment ten allen tijde precies weet waar je uithangt. BTW: Een OV-variant van dat kastje is al in de maak. De NS wil het SMS-treinkaartje gaan testen. Hoezo "precies weten waar je gaat en hoevaak"? Dan maar fietsen! Control freaks. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-02-2004 14:51] |
|
Sommige mensen hebben echt last van paranoia. SMS kaartjes bij de NS hebben niks met controle te maken maar met efficiency en kosten..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hey Chel, ik heb een nieuwe sig voor je: Ignorance is Bliss. On-topic: voor dit VVD initiatief. |
|
quote: En ik een voor jou: Paranoia....je hebt altijd een vriend over je schouder. Oftewel: tussen paranoia en ignorance zit een gigantische ruimte. En als je ELKE initiatief van een groot bedrijf (vide: jouw posts over MS etc.) als een samenzwering ziet dan zit je dichter bij paranoia dan gezond vantrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-02-2004 15:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Prima plan en nee het verbaast me geen meter dat het van de vvd komt. Ik bedoel die lui moeten toch ook eens wat vernieuwen e.d. |
|
Dit is niks vernieuwends voor de VVD. Het is bij uitstek een liberale maatregel (voor zover je in geval van belastingen van liberaal mag spreken) oftewel: iedereen betaalt precies evenveel als hij/zij zelf verbruikt en hij hoeft niet anderen te sponsoren (wat nu wel gebeurt). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |