IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : vernieuwde autobelastingen? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-02-2004 15:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 15:55 schreef Chelman het volgende:
Dit is niks vernieuwends voor de VVD. Het is bij uitstek een liberale maatregel (voor zover je in geval van belastingen van liberaal mag spreken) oftewel: iedereen betaalt precies evenveel als hij/zij zelf verbruikt en hij hoeft niet anderen te sponsoren (wat nu wel gebeurt).


wel, want toen dit plan in een eerdere fase werd geprotesteerd was de VVD tegen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 15:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 15:56 schreef attila_de_hun het volgende:
wel, want toen dit plan in een eerdere fase werd geprotesteerd was de VVD tegen.


Ja maar dat had waarschijnljik eerder een politieke dan ideologische reden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-02-2004 16:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 15:59 schreef Chelman het volgende:
Ja maar dat had waarschijnljik eerder een politieke dan ideologische reden.


Ik hoop maar dat de VVD meer zijn ideologisch gezicht laat zien.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-02-2004 16:06]


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:32 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik vind het juist een typisch VVD plan: Mensen met een BMW 850 zullen evenveel moeten betalen als Peugeot 106 bezitters als beiden zeg 1200 km per maand rijden, dus de eerst gesponsorde midden/lage klassen moeten meer betalen en de rijkelui minder.


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...dat is wel vrij normaal toch?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:36 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gaan ze nou tolpoortjes invoeren dan? Grove investeringen om de rijken wat te matsen? NOG meer accijns op benzine vergroot nl. het grensverkeer-probleem. Registratie-apparatuur IN de auto sponsort indirect kampers/turken/marokkanen.


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ze zien maar...beter worden we er sowieso niet van...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:39 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Neen VOD dat is in NL niet normaal, rijkelui worden gestraft voor hun rijkheid door meer belasting, op zich niet geheel terecht omdat ze onze economie ook wel degelijk draaiende houden. Als je echter hun privé geldrondstrooiheid wat meer belast heb ik daar HELEMAAL geen probleem mee. Ik ben dan ook redelijk links.


Follow the freezing moon...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-02-2004 1:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ben hartstikke links


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja...uiteindelijk worden de armen toch meer genaaid...wat maakt het een rijk iemand uit of de helft van zijn geld aan belasting opgaat...Nee...in Nederland is het anders...kom nou...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:41 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

gefeliciteerd. Thanks voor je linkse bijdrage


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dankjewel


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:44 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Nou ja Vod in NL. hadden we wel het systeem om de lager inkomens een "break" te geven zoals huursubsidie, een progressief belastingsysteem en finally minder zware lasten op een lichtere auto. Dit verdwijnt nu, zoals ook de ziekenfonds-matsheid recentelijk verdwenen is.


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...ik zie dat soort maatregelen als pogingen om het domme volk tevreden te houden...maar ik zal wel weer doordraven...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-02-2004 1:47]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:52 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Je bedoelt die subsidies etc??? dat zijn inderdaad maatregelen om t "domme volk" (jouw woorden) tevreden te houden, maar zijn ze daarom slecht?


Follow the freezing moon...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-02-2004 1:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Domheid belonen is ook dom.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 1:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

In mijn ogen door en door slecht...als het met zo'n achterliggende gedachte gebeurd...

NP: BGK - Regering [krijg de tering]

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-02-2004 1:59]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 1:59 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

gebeurt. Kan je me misschien uitleggen waarom? Moeten mensen die om wat voor reden dan ook een wat lager IQ hebben meegekregen via geboorte maar gestraft worden met een lagere levensstandaard? Persoonlijk baal ik ervan als iemand 6 dagen in de week (al dan niet) hard werkt alsnog maar in een gare opel vectra uit '92 kan rijden en verstoken blijft van standaard luxe. Het is niet hun fout dat ze wat minder bedeeld zijn qua intelligentie.


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 2:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik denk dat je me met die opmerking toch iets verkeerd begrepen hebt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-02-2004 2:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 februari 2004 1:59 schreef Freduk het volgende:
gebeurt. Kan je me misschien uitleggen waarom? Moeten mensen die om wat voor reden dan ook een wat lager IQ hebben meegekregen via geboorte maar gestraft worden met een lagere levensstandaard? Persoonlijk baal ik ervan als iemand 6 dagen in de week (al dan niet) hard werkt alsnog maar in een gare opel vectra uit '92 kan rijden en verstoken blijft van standaard luxe. Het is niet hun fout dat ze wat minder bedeeld zijn qua intelligentie.


IQ gebruik is veel belangrijker dan het IQ.
Je moet gewoon je talenten optimaal benutten en misschien nieuwe talenten aanleren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-02-2004 2:11 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 1:59 schreef Freduk het volgende:
gebeurt. Kan je me misschien uitleggen waarom? Moeten mensen die om wat voor reden dan ook een wat lager IQ hebben meegekregen via geboorte maar gestraft worden met een lagere levensstandaard? Persoonlijk baal ik ervan als iemand 6 dagen in de week (al dan niet) hard werkt alsnog maar in een gare opel vectra uit '92 kan rijden en verstoken blijft van standaard luxe. Het is niet hun fout dat ze wat minder bedeeld zijn qua intelligentie.
We moeten vooral hier over lage levensstandaarden gaan praten, terwijl 4 miljard mensen op deze bol gigantisch aan het wegrotten zijn, welterusten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 2:13 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Niet iedereen heeft bruikbaar talent, hoewel dat wel de enige optie is om als je van redelijk IQ verstoken bent nog wat knaken te vangen.
Degenen met bruikbaar talent zijn echt "the lucky few" hoor dus echt een bruikbaar argument is het niet.

en Vod: wat bedoel je dan? Je wilt toch niet suggereren dat "het domme volk" gewoon meer loon moet krijgen of zoiets onhaalbaars???


Follow the freezing moon...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2004 2:14 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Barabas: wat een uitstekend Groen-Links antwoord.


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 2:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Neen...feit is dat ik zelf ook zeg maar in die groep val...misschien valt het kwartje dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 2:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 2:11 schreef BARABAS het volgende:
We moeten vooral hier over lage levensstandaarden gaan praten, terwijl 4 miljard mensen op deze bol gigantisch aan het wegrotten zijn, welterusten
Tja...jammer dat het hier over Nederland gaat...welterusten...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen