IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Rotterdam Deathfest, za. 8 mei @ Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2004 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2004 2:49 schreef robbemans het volgende:
ja dus??

ik hoef niet al me gegevens op het internet te pleuren hoor

als het niet voldoende is jammer dan
klant minder
Baroeg gaat ook zeker weten meteen al die namen over het internet verspreiden want dat is erg handig voor ze!

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 14-02-2004 13:37 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik voel me wel verplicht hierheen te gaan dus ik denk dat ik er wel zal zijn

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 26-02-2004 18:07 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

gorerotted

en nog meer brute bands ik ben aanwezig

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-02-2004 2:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wwow! Hier ga ik bij zijn!!!
Gorerotted heerscht live!!

..."Hate can only create more hate"...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-02-2004 2:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mwah, Exmortem is beter finnik (bruter dan Gorerotted maar de engelsen nemen de prijs voor meeste lachstuipen bij het publiek)

Maar Nox slaat alles GVD!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-02-2004 2:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2004 13:37 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik voel me wel verplicht hierheen te gaan dus ik denk dat ik er wel zal zijn

Jij zegt ook steeds nagenoeg hetzelfde: "misschien, wellicht, waarschijnlijk, kans is groot enz."

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-02-2004 11:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 2:55 schreef MBMarduk het volgende:
Maar Nox slaat alles GVD!

Indeed!

Spawn of Possession is ook erg gaaf trouwens.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 27-02-2004 11:26 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik weet niet of jullie het interessant vinden maar het optreden van Severe wordt het eerste op Nederlandse bodem met 2e gitarist Marvin.

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 11:56 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 2:23 schreef Immortella het volgende:
Gorerotted heerscht live!!

idd

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 27-02-2004 12:05 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ooeehh ... dit ziet er allemaal wel reg leuk uit! Is alleen een beetje erg ver weg. Ff kijken wat ik kan regelen!

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 27-02-2004 12:07 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Gaaaf Cardinal!!!!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-02-2004 12:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Aargh! Gorerotted!!!
Helaas ook voor mij erg ver weg.

Subtiel kamerolifantje

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 12:12 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:05 schreef Carnagath het volgende:
Ooeehh ... dit ziet er allemaal wel reg leuk uit! Is alleen een beetje erg ver weg. Ff kijken wat ik kan regelen!

gewoon komen

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 27-02-2004 12:13 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 27 februari 2004 12:12 schreef deathgore het volgende:
gewoon komen

Was het maar zo makkelijk

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 12:15 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:13 schreef Carnagath het volgende:
Was het maar zo makkelijk

waarom niet je pakt de trein het is van vier tot vier dus dan w8 je gewoon op de eerste trein naar zwolle en dan ga je terug toch?

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-02-2004 13:09 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik ben idd wel benieuwd naar Severe met een 2e gitarist, dat moet wel bijdragen aan een vetter poduim/zaal geluid! Jammer genoeg ging die toer met Dying Fetus e.a. niet door, en kijken naar Gorerotted natuurlijk!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-02-2004 14:33 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 2:57 schreef MBMarduk het volgende:
Jij zegt ook steeds nagenoeg hetzelfde: "misschien, wellicht, waarschijnlijk, kans is groot enz."

haha ik ben blijkbaar vaker dan ik dacht maar weinig inspiratievol...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2004 22:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm interressant zeg, iemand een slaapplek vrij? En eh wie reist er met mij mee vanuit Zwolle, treinen dan he!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-02-2004 22:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Net een kaartje besteld

daVid
Usericon van daVid
Posted 01-03-2004 12:23 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

jaaaa

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 02-03-2004 14:49 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

het si vier uur afgelopen hoe gaan mensen danzoal naar huis toe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-03-2004 14:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 14:49 schreef deathgore het volgende:
het si vier uur afgelopen hoe gaan mensen danzoal naar huis toe

danzoal, nieuw in de van dale zeker

NIW, ik ga zo als altijd met de auto. Trein is kut!

"This one is older than shit, heavier than time!"

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 02-03-2004 15:00 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 14:57 schreef 0Tolerence het volgende:
danzoal, nieuw in de van dale zeker

NIW, ik ga zo als altijd met de auto. Trein is kut!

ja beetje klote getypt maar had ik maar een auto ben 16

[Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 02-03-2004 15:00]

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 02-03-2004 15:18 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

Ik zal wel vroeg weg moeten dan als ik de trein wil halen, tenzij ik iemand regel die me naar Den Haag rijd... Kaartje heb ik in elk geval al gereserveerd

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 04-03-2004 10:50 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 14 februari 2004 0:21 schreef ghoulliette het volgende:
haha ja bij de willemeen heeft ene MetalAri kaarten gereserveerd

ik weet niet wat ik 8 mei doe, maar misschien dat ik die kant op kom, is mijn moeder ook weer blij

www.metalari.nl

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com