|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Overigens komt er morgen ook gelegenheid om voor de baroeg bij de ingang allerhande warme snacks, etc. te kopen.. |
|
Goed geregeld Ik heb het trouwens 1 keer voor elkaar gekregen een stuk of 40 pizza's te laten bezorgen in de Baroeg.. Kreeg nog een hele leuke korting ook.. |
|
da's zeker mooi. Vreten, zuipen en bandjes kijken.Fantastisch !Gelukkig maar da'k gereserveerd heb ! |
|
quote: Is het uitverkocht dan? |
|
Uitverkocht ? Bij mijn weten nog niet hoor. Maar heb je niet gereserveerd ??? Dom... Bereid je dan maar voor op een lange wachtrij want Baroeg kennende zullen ze eerst de mensen die gereserveerd hebben voor laten gaan. Wat natuurlijk een goede zaak is.Er kon geloof ik tot 400 man gereserveerd worden. Als ik jou was zou ik het nog maar even proberen vanavond. |
|
quote: Ik heb gereserveerd hoor. Vroeg me alleen af of het uitverkocht was. |
|
Ah, beter dan, fuck nog een nachtje zuipen en het is gelukkig zover ! ( shit...gebruik ik nou echt zoveel smileys in mijn posts of niet ? ) |
|
Nog iemand die rond Flevoland woont en rijdt? Mijn maat die heeft besloten niet te gaan, vanwege geld e.d. Iemand!? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
ja kut dat ik het gemist heb, geen vervoer en dan houdt het erg snel op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoezo? Ik ben ook gewoon met de trein gegaan! Je moet er natuurlijk iets voor over hebben, het was zwaar heersch! Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Nee, dat had ik nooit gehaald. Ik heb gewerkt tot een uur of 1 en m'n moeder was ook nog is jarig. Buiten dat is mijn dorp slecht bereikbaar met ov "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yep, was erg vermakelijk! Ik vond eerlijk gezegd NOX en SoP wat tegenvallen... Doe mij maar MF! |
|
quote: Hm, van de eerste bands viel alleen Prostitute Disfigurement me positief op. Voor de rest vond ik de eerste vier wel okee, maar niet bijzonder goed of slecht. Spawn daarentegen vond ik echt heersch! Jammer dat ze zo lang bezig waaren met alles opzetten enzo, tsja. Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Misschien komt het omdat ik NOX iets bruter had verwacht... Ik heb ze trouwens niet helemaal gezien, ik had het te druk met eten Maar waar stond je ergens bij SoP? Ik stond helemaal vooraan, en daar was het geluid verre van helder. Doe mij maar MF! |
|
quote: Ook vooraan, rechts van het podium (rechts als je naar het podium kijkt). En de vocals en bass waaren inderdaad niet al te goed te horen, als je dat bedoelt. Maar ik heb vaak genoeg bands met een echt kut live geluid gezien, dus ik vond het wel oke. Verder vond ik Spawn live gewoon cooler klinken dan op de MP-3's die ik heb, goede riffs, goede leads. Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Het Was inderdaad een geweldig feest. Spawn Of Possesion en Severe Torture waren erg goed, ook Prostitute Disfigurement mocht er zijn. Van de rest heb ik niet veel meer meegekregen. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
"Hm, van de eerste bands viel alleen Prostitute Disfigurement me positief op. Voor de rest vond ik de eerste vier wel okee, maar niet bijzonder goed of slecht. Spawn daarentegen vond ik echt heersch! Jammer dat ze zo lang bezig waaren met alles opzetten enzo, tsja." Dat kwam natuurlijk uiteraard omdat er tussen Prostitute Disfigurement en Spawn Of Possession volledig van backline gewisseld werd. Een onoverkomelijk iets bij het boeken van 8 bands. Opzich is daar in plaats van het geplande half uur ongeveer 40-45 minuten overheen gegaan. |
|
Ik vond juist vooral Nox heerschen, maar de rest was ook wel gezellig hoor. Mag men vaker doen! This is Zodiac speaking... |
|
Nox heerschte, Prostitute had een erg goed geluid, en SoP, Exmortem en Goretotted waren gewoon goed. Dat was weer een geweldig feestje! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hee Marduukje, had je ff eerder moeten zeggen, wie weet was het wel gelukt. Had ik helemaal niet meer gelezen. De after-party was leuk, maar de after-after-party was nog leuker. Valt me trouwens tegen dat er hier nog geen foto's staan. |
|
Nee, die staan allemaal op de Muur... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Voor mij persoonlijk waren Despondency, Exmortem en toch wel Gorerotted toch wel de hoogtepunten van en zeer toffe dag. Ook Nox kon me wel boeien. Maar nergens een demo van hun te pakken kunnen krijgen Iemand hier die 'm dubbel gekocht heeft toevallig of een email adres heeft waar ik 'm kan bestellen ??? En het eten van die vreettent naast de Baroeg was niet te vreten. Half rauwe patat...Smerig. Zelfs m'n nichtje van 3 kan nog beter patat bakken. Voor het vreten gewoon lekker een pizza bij Domino's gehaald |
|
De W.A.T.? hehe Nog bijgekomen op zondag? Edithoer: de F.R.I.E.T. was erg lekker. Niet te vet en heel krokant smaakte ook nog vers alleen wat weinig mayo, wat me doet denken aan de bijzondere foto's van Mayohuppeledepup. Van welke band zijn die van Cultus Ferox of Umbra et Image? [Dit bericht is gewijzigd door WXena op 10-05-2004 18:50] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |