|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kruipend |
|
quote: Hahaha, dat word een lange nacht! Voodat ik dan weer eens in Nijmegen ben dan is het 7 uur of 8 uur of zo, hehehe... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Op de website is de speelvolgorde inmiddels bekend gemaakt. De reserveringen lopen ondertussen ook al lekker. Reserveren is nog steeds gewoon mogelijk, maar alleen via deze site: http://deathfest.uniqueleader-europe.com Zaterdag 8 Mei: 16:00 - 4:00 AM Entree: 12 Euro [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 21-04-2004 15:31] |
|
SCHOP |
|
Ik heb er zin in |
|
Nog maar 3 weken |
|
Gereserveerd |
|
Uiteraard ben ik er bij! Doe mij maar MF! |
|
Dit wordt echt het hoogtepunt van 2004 |
|
Laten we hopen van wel! Doe mij maar MF! |
|
reservering zit in mijn beurs. |
|
*bump* Ik zal er zeker zijn (al weken terug gereserveerd)! Gaat erg heerschen Idd alleen best moeilijk om na 4 uur in Middelburg terug te komen. Naja, ga wel een beetje rondwandelen tot de treinen weer gaan rijden. Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Taxi naar Rotterdam CS, vanaf daar nachttrein naar Leiden, en vanaf daar fietsen. Goed te doen Doe mij maar MF! |
|
ik heb dr al zin in |
|
De bands spelen tot ongeveer middernacht. Daarna is het afterparty tot 4 uur. Echter als je zo rond 12 uur / half 1 je trein moet halen dan mis je geen bands, enkel een grandioos gave afterparty. |
|
Afterparty ? Bah. Je komt toch alleen om bands te kijken ? |
|
Als het goed is zijn je oren na de laatste band wel zo aan gort geript dat je die hele afterparty niet meer kunt horen! |
|
Daarom wordt er na afloop ook alleen maar lounge muziek gedraaid. |
|
This is Zodiac speaking... |
|
ik ben er zeker te weten..zelfs al gereserveerd...en mn baas komt mee.... vaaag.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Damn ik wilde wel heen, alleen mijn pa viert dan zijn 50e verjaardag. Ook leuk, ik heb een lieve pa On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ben er lekker wel bij. Severe Torture , Despondency en Exmortem roeleren alles de pan uit !! En Despondency is een Duitse band godver geen NL band !( maar dat wist iedereen al toch, he ?? ) |
|
Welja zaterdag -> oefenen met eigen band |
|
quote: Kan toch niet. Moet 's middags oefenen met Morte Aeterna en 's avonds moet ik in Popfront achter de bar staan ... en zondag natuurlijk oefenen met Carnal Leftovers. Gaat 'm dus niet worden. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |