![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee DecomposingBitch Je kunt op de heenweg meerijden, scheelt wellicht. Mail me maar. ![]() |
|
wie crost er na afloop van de after-party naar centraal??kent ik daar de bus pakke..meele dan a.u.b ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
om precies te zijn,moet ik naar de schieweg(noord dus..),wie komt er langs en is bereid?? ![]() ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Iedereen gaat met een taxi naar de verworven slaapplaats, dat is evident. Misschien kun je beter daar iemand aanspreken. ![]() |
|
Heb er zin in! ![]() ![]() |
|
Er spelen toch geen bands met vunzige teksten, heh? Ik ben Christelijk opgevoed... Mentation - www.mentation.nl ![]() |
|
quote: Whaha, offtopic: coole nickname hahahaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Tsja, 't is wel een stuk beter dan "chrishetmetaalhoofd" heh? Mentation - www.mentation.nl ![]() |
|
Rotterdeath dan maar, Monstrosity heeft gecancelled. ![]() |
|
quote: Zeg frietster, kan ik via jou om een crashplek lobbyen? ![]() ![]() |
|
quote: Thanks!!!! ![]() ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Ik rijd ook met WXena mee, kansloos richting Rotterdeath hehe. ![]() |
|
ik zal er denk aan het begin van de middag/aaf ook wel ff zijn helaas neit tot het einde want moet de volgende ochtend (12uur) weer achter de bar staan op gaar hardcore-fest ding ![]() |
|
klote voor je.. ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: Samen gezellig achterin! ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Ik gok dat wij gezellig acherin zitten. Ik neem wel wat snoepjes mee. ![]() |
|
quote:Kinderlokker !! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Avatar met drumstel + Hammerhand, Zeker, dat zij de bassisten! ![]() Edit: hij heet hier geen hammerhand...niks gezegt... [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 06-05-2004 18:07] ![]() |
|
Ik dacht dat hij de bassist van Caedre was.. ![]() ![]() |
|
Ik ben de trommelaar van Caedere. Ik ben geen kinderlokker, dat vind ik kinderachtig. ![]() |
|
hehehe, flauw geintje idd, sorry hoor, maar goed....die bass player van jullie kwam nog wel geloof ik toch ? heb 'm nodig zaterdag. Maar was naam kwijt. ![]() ![]() |
|
Ik geen idee of Herbert komt. Volgens mij niet. Iig, ik heb er zin in. ![]() |
|
Ik ook! ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
WXena wil Hertog Jan snoepjes, maar dat gaan we al genoeg zuipen in de Baroeg. Dus, ik moet nog ff checken. Voorkeuren? ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |