|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee DecomposingBitch Je kunt op de heenweg meerijden, scheelt wellicht. Mail me maar. |
|
wie crost er na afloop van de after-party naar centraal??kent ik daar de bus pakke..meele dan a.u.b Expired,Erased and Forgotten |
|
om precies te zijn,moet ik naar de schieweg(noord dus..),wie komt er langs en is bereid?? Expired,Erased and Forgotten |
|
Iedereen gaat met een taxi naar de verworven slaapplaats, dat is evident. Misschien kun je beter daar iemand aanspreken. |
|
Heb er zin in! |
|
Er spelen toch geen bands met vunzige teksten, heh? Ik ben Christelijk opgevoed... Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: Whaha, offtopic: coole nickname hahahaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Tsja, 't is wel een stuk beter dan "chrishetmetaalhoofd" heh? Mentation - www.mentation.nl |
|
Rotterdeath dan maar, Monstrosity heeft gecancelled. |
|
quote: Zeg frietster, kan ik via jou om een crashplek lobbyen? |
|
quote: Thanks!!!! Ik heb je al een email gestuurd! Ik heb er zeker zin in! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik rijd ook met WXena mee, kansloos richting Rotterdeath hehe. |
|
ik zal er denk aan het begin van de middag/aaf ook wel ff zijn helaas neit tot het einde want moet de volgende ochtend (12uur) weer achter de bar staan op gaar hardcore-fest ding |
|
klote voor je.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Samen gezellig achterin! Of moet ik met Grauw of WXena achterin? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik gok dat wij gezellig acherin zitten. Ik neem wel wat snoepjes mee. |
|
quote:Kinderlokker !! Ben jij niet toevallig bassist ? |
|
quote: Avatar met drumstel + Hammerhand, Zeker, dat zij de bassisten! Edit: hij heet hier geen hammerhand...niks gezegt... [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 06-05-2004 18:07] |
|
Ik dacht dat hij de bassist van Caedre was.. |
|
Ik ben de trommelaar van Caedere. Ik ben geen kinderlokker, dat vind ik kinderachtig. |
|
hehehe, flauw geintje idd, sorry hoor, maar goed....die bass player van jullie kwam nog wel geloof ik toch ? heb 'm nodig zaterdag. Maar was naam kwijt. |
|
Ik geen idee of Herbert komt. Volgens mij niet. Iig, ik heb er zin in. |
|
Ik ook! Wat voor snoepjes neem je mee? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
WXena wil Hertog Jan snoepjes, maar dat gaan we al genoeg zuipen in de Baroeg. Dus, ik moet nog ff checken. Voorkeuren? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |