IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Rotterdam Deathfest, za. 8 mei @ Baroeg Vorige pagina
Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 10-05-2004 19:08 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

die mcd kun je krijgen bij www.zarzax.com.

nekro
Usericon van nekro
Posted 10-05-2004 19:25 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik maar denken dat die site nog niet klaar was. Nou ja, verkeerde info gekregen Zaterdag dan denk ik...Bedankt he.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-05-2004 19:57 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 18:29 schreef WXena het volgende:
Hee Marduukje, had je ff eerder moeten zeggen, wie weet was het wel gelukt. Had ik helemaal niet meer gelezen.
De after-party was leuk, maar de after-after-party was nog leuker.
Valt me trouwens tegen dat er hier nog geen foto's staan.

Geeft niet. Better luck next time I guess...
Ik had geregeld dat ik bij Bob van Nox zou blijven slapen maar eenmaal in de Baroeg kreeg ik zowaar ineens op de valreep toch nog een rit terug aangeboden van Sjak_Brak die zelf ineens geen rit erheen had en dus zelf moest rijden. LOL! We zijn in Eindhoven nog even de stad in geweest, ook niet mis.

Anyhow, nooit gedacht dat ooit nog eens daadwerkelijk GEZELLIG zou kunnen worden in (en rond) de Baroeg. Vette HEERS. Voor mijn part steekt de 013 z'n jaarlijkse X-Mess en No Meursie in hun gat!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 10-05-2004 19:58]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2004 20:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Erg leuk festival. Goed geregeld, alleen jammer dat het wat uitliep. Zo kon ik Gorerotted niet zien ivm het halen van m'n bus. Voor de rest vond ik vooral Despondency, Prostitute Disfugerement, Nox en Severe Torture goed. Ook handig was de patatkraam buiten. Volgend jaar zeker weer

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com