|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
goed weer hoor |
|
Zekers! When your people matter, menstrual health matters |
|
Over Espers gesproken, die heb ik vorig jaar ontdekt via een sampler van MOJO die ik had gevonden bij de Kringloper: The Quiet Revolution. Echt een fantastische compilatie-CD, alleen maar sterke tracks en volledig gefocust op folk. Zie de tracklist op Discogs en ik heb ook een Spotify-playlist van de CD, een aantal nummers ontbreken. |
|
signature |
|
jazz x egypte |
|
Voor de liefhebber. Mijn ding is het niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Merci voor de tip, klinkt nog wel goed (in mijn oren toch ). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ØXN "Irish folk debut full of unsettling dark magic. Featuring grisly traditional tales, striking vocals, two members of Lankum and shades of PJ Harvey, this is a compelling record from Claddagh’s first signing for nearly two decades" Mijn ding is het niet maar er zijn hier vast liefhebbers voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |