|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
cd-id, north end (lokale cd zaken) SCUM zelf In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
quote: misschien 1 in Holland, en 1 in Gelderland...met die buitenlanders weet je het maar nooit |
|
quote: op de vader site stond van 2 optredens in Duitsland een in België en eentje in Nederland. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vanaf wanneer kan je kaartjes in de vvk halen??? Dan ben ik ook van de partij. En voor de mensen die wat in de war zijn over 1 of meerdere gigs in Nederland. Vader speelt ergens in juni ook nog in Nijmegen. Voor de precieze datum moeten jullie maar even kijken op de site van de doornroosje. |
|
ok, hier ga ik dus DUIDELIJK heen Vader fakkin heersch! |
|
tof om te zien dat Scum nog steeds actief is in de metalscene Vroegah.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
VADER gvd... maar ik ga er niet voor naar Katwijk |
|
quote: speelt veel metal nogsteeds ja... en het grote voordeel dat je binnen kan blowen |
|
Pier wat is dat een vreselijke gave flyer geworden, zeg gaan er nog gasten van je band foto's van het gebeuren, en vooral van Vader maken? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
lijst met ZM-ers die naar VADER in de scum gaan: SiQDiZ |
|
Ik ook als het goed is @ Sjaan voor het logeren Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
sjaan gaat dus ook? |
|
quote: Yup Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Sjaan Kramy SiQDiZ |
|
quote: Arrebar ook nog... en misschien dat ik ook nog ga [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 24-03-2004 21:28] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
ís dat niet binnen twee tellen uit verkocht maar 8 euro heb geen geld en vader roeleert smerig |
|
Sjaan Kramy SiQDiZ Pier Arrebar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hehe we pakken wel ff een pintje |
|
quote: He Pier, jij ook hier! Nou Remco en ik (Ronald) zijn er ook bij hoor! |
|
Sjaan Kramy SiQDiZ Pier Arrebar Sgeit |
|
Dat beloofd een leuk avondje te worden! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
VADER GODVERDOMME VOOR MAAR 8 PLEURO... maar ik heb geen geld om te reizen :S |
|
Bedel bij je ouders! Of zeg dat je straatkranten verkoopt op rotterdam centraal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Pier heeft de eer om bij Vader in het voorprogramma te staan! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |