IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 2 April, Vader & Constant paranoia in scum Katwijk Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeit
Petomaan voor het leven
Usericon van Sgeit
Posted 25-03-2004 10:53 by Sgeit Wijzig reactieProfiel van SgeitQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:37 schreef pier het volgende:
juist!

Uiteraar Pier!

Ik zie je de 2e April wel!

Hoe laat begint het feest eigenlijk?

pier
Zakhooi!
Usericon van pier
Posted 25-03-2004 10:58 by pier Wijzig reactieProfiel van pierQuote dit berichthttp://www.constantparanoia.com

ik gok een uurtje of 8 om mensen nog de kans te geven de bus te halen savonds

exacte tijd komt binnenkort wel op www.scumkatwijk.nl

In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief.

Sgeit
Petomaan voor het leven
Usericon van Sgeit
Posted 25-03-2004 11:38 by Sgeit Wijzig reactieProfiel van SgeitQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:58 schreef pier het volgende:
ik gok een uurtje of 8 om mensen nog de kans te geven de bus te halen savonds

exacte tijd komt binnenkort wel op www.scumkatwijk.nl

Remco en ik zullen er zo rond 8en wel zijn denk ik!

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 14:00 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

ik zal er ook vroeg zijn, wil niet daar ankomen dat de kaarten al op zijn

naja zo'n vaart zal het niet lopen... i.i.g genoeg tijd om ff sociaal te wezen voordat ze beginnen met razen

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 14:04 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

ik hoorde dat drummer Doc er niet bij zal zijn en ook dat Vader tegenwoordig nogal arrogant acteerd en overal niet langer dan een half uurtje speelt en dan heel snel oprot...

This is Zodiac speaking...

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 14:06 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 14:04 schreef Zodiac het volgende:
ik hoorde dat drummer Doc er niet bij zal zijn en ook dat Vader tegenwoordig nogal arrogant acteerd en overal niet langer dan een half uurtje speelt en dan heel snel oprot...

invaldrummer idd.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 14:21 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 14:06 schreef SiQDiZ het volgende:
invaldrummer idd.

toch niet die drummer van ghouliette?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-03-2004 14:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ben geen vader fan maar misschien ben ik er wel, een vriend van mij woont in katwijk en we gaan meestal wel als er bandjes spelen.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 14:36 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Nou het is zeker een goed initiatief want het is inderdaad een teringtijd geleden dat er weer eens wat leuks gebeurde in Scum.

Volgens mij voor het laatst twee jaar geleden met Master/Krabathor/Xenomorph en nog zo wat...

Hopen dat Vader zich er niet te makkelijk vanaf maakt want ik las dat ze om die reden in zuid-amerika flink zijn uitgekotst, en waarom Doc er nu dan weer niet bij is? is mij een raadsel...

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 15:30 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

monstrosity speelt binnenkort ook in de scum.... ze zijn weer goed bezig in katwijk

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 15:32 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 15:30 schreef SiQDiZ het volgende:
monstrosity speelt binnenkort ook in de scum.... ze zijn weer goed bezig in katwijk

oh ja? wanneer dan?

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 15:33 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

kheb thuis een flyer liggen met monstrosity erop , zal vanaaf even voor je nakijken

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 15:34 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

mooi...

thanx!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-03-2004 15:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Toch is de opkomst in de SCUM vaak bedroevend, bij dit soort concerten is er vaak nog geen 100-150 man.

Ik heb Ancient Rites er ook zien spelen voor 35 man....

Bij Master waren er misschien 75-100...

Vroeger was het echt vet ik kan me nog vaag herinneren dat bands als SODOM en TANKARD er speelde en DEATH, SACRED REICH en DARK ANGEL, LAAZ ROCKIT...altijd volle bak.

maar ja toen was ik nog iets te klein, en had bovendien nog niet echt veel interesse in dat soort bands.

de opkomst nu bij de populairdere locale bands is vaak hoger dan dat er een internationale act klomt!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 25-03-2004 15:48]

pier
Zakhooi!
Usericon van pier
Posted 25-03-2004 15:47 by pier Wijzig reactieProfiel van pierQuote dit berichthttp://www.constantparanoia.com

2 APRIL 2004 : VADER + CONSTANT PARANOIA + THE MONOLITH DEATH CULT

16 APRIL 2004 : THE MISPELT + SUPPORT

7 MEI 2004 : MONSTROSITY + ??? + BUBONIC PLAGUE

15 MEI 2004 : ORPHANAGE + SUPPORT

26 JUNI 2004 : DECAPITATED + SPAWN OF POSSESSION

In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 15:50 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

mmm orphanage, das dan weer minder...

pier
Zakhooi!
Usericon van pier
Posted 25-03-2004 15:53 by pier Wijzig reactieProfiel van pierQuote dit berichthttp://www.constantparanoia.com

quote:
Op 25 maart 2004 15:47 schreef enforcer het volgende:
Toch is de opkomst in de SCUM vaak bedroevend... blahblahblah

is waar, maargoed, des te meer reden om meer langs te komen wil men de metal een beetje levend houden in de bollenstreek.
vroeger deed men helaas wat meer moeite om een goeie band te kijken.
maargoed, oude scum met slayer, manowar, megadeth, savatage, iced earth, obituary etc was helaas ook voor mijn tijd.

nu binnekort dus weer wat bands tenminste die de moeite waard zijn
hopen dat dat voortzet

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 15:55 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 15:47 schreef pier het volgende:
2 APRIL 2004 : VADER + CONSTANT PARANOIA + THE MONOLITH DEATH CULT

16 APRIL 2004 : THE MISPELT + SUPPORT

7 MEI 2004 : MONSTROSITY + ??? + BUBONIC PLAGUE

15 MEI 2004 : ORPHANAGE + SUPPORT

26 JUNI 2004 : DECAPITATED + SPAWN OF POSSESSION

nogal bruut als je het mij vraagt

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 15:58 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

zeker, maar vroeger waren de bands die kwamen optreden wel ff een beetje interessanter: Deicide, Morbid Angel, Entombed etc.

Goed dat er nu weer wat leven in komt maar de tijden van vroeger is andere koek ben ik bang.

om metal weer serieus leven in te blazen in Scum is meer voor nodig, maar dit is wel een goed begin in ieder geval.

behalve orphanage dan, daar zakt m'n broek van af...

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 25-03-2004 15:59]

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 25-03-2004 16:00 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

sja zoals het er nu naar uit ziet ga ik wel naar een aantal van deze scum gigs toe met een man of 10, dus gezellig wordt het zeker.

De prijs valt me trouwens ook behoorlijk mee voor een band zoals vader... gemeente subsidie any1?

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-03-2004 16:03 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

wat is de prijs dan?

pier
Zakhooi!
Usericon van pier
Posted 25-03-2004 16:04 by pier Wijzig reactieProfiel van pierQuote dit berichthttp://www.constantparanoia.com

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-03-2004 10:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ah, ik kom waarschlijnlijk ook.

F*ck hippies

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-03-2004 10:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Denk dat het best druk gaat worden bij Vader. Ik ken al een stuk of 7 mensen die gaan, en zoveel mensen ken ik niet.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-03-2004 11:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wow, 7 mensen.
Dat is echt heel veel

F*ck hippies

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com